2 2slow Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #561 Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? :wtf
Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? :wtf
D drakos Komt hier geregeld 10 apr 2012 #562 @2slow wrote:Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? zonder de turbo wordt hij zonder problemen goedgekeurd; met willen ze nog wel s gaan zoeken naar afkeur nu ben ik niet bang voor zo'n pietluttige inspectie (alles is nieuw en nergens gerommeld) maar belangrijker; zogauw hij gekeurd is met de v6 mag hij de weg gewoon op . dit geeft wat meer speelruimte met inbouwen en testen en kan hij gewoon over de weg (en al ingereden) naar de "chip"tuner toe
@2slow wrote:Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? zonder de turbo wordt hij zonder problemen goedgekeurd; met willen ze nog wel s gaan zoeken naar afkeur nu ben ik niet bang voor zo'n pietluttige inspectie (alles is nieuw en nergens gerommeld) maar belangrijker; zogauw hij gekeurd is met de v6 mag hij de weg gewoon op . dit geeft wat meer speelruimte met inbouwen en testen en kan hij gewoon over de weg (en al ingereden) naar de "chip"tuner toe
D drakos Komt hier geregeld 10 apr 2012 #563 @2slow wrote:Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? zonder de turbo wordt hij zonder problemen goedgekeurd; met willen ze nog wel s gaan zoeken naar afkeur nu ben ik niet bang voor zo'n pietluttige inspectie (alles is nieuw en nergens gerommeld) maar belangrijker; zogauw hij gekeurd is met de v6 mag hij de weg gewoon op . dit geeft wat meer speelruimte met inbouwen en testen en kan hij gewoon over de weg (en al ingereden) naar de "chip"tuner toe
@2slow wrote:Wag ff, Zonder turbo naar RDW en daarna turbo erop? Is dat logisch... Of puur voor snellere goedkeur..? zonder de turbo wordt hij zonder problemen goedgekeurd; met willen ze nog wel s gaan zoeken naar afkeur nu ben ik niet bang voor zo'n pietluttige inspectie (alles is nieuw en nergens gerommeld) maar belangrijker; zogauw hij gekeurd is met de v6 mag hij de weg gewoon op . dit geeft wat meer speelruimte met inbouwen en testen en kan hij gewoon over de weg (en al ingereden) naar de "chip"tuner toe
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 10 apr 2012 #564 De andere helft van het restauratiebedrag betaald, hopelijk gaat het laatste restje wat sneller nu
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 10 apr 2012 #565 De andere helft van het restauratiebedrag betaald, hopelijk gaat het laatste restje wat sneller nu
S satiesz Komt weleens kijken 11 apr 2012 #566 Ik heb dit niet zo zeer alleen gedaan maar samen met de calibra. Ik heb een bmw 325i het leven ff flink zuur gemaakt, hij wilde racen en ik won (A)
Ik heb dit niet zo zeer alleen gedaan maar samen met de calibra. Ik heb een bmw 325i het leven ff flink zuur gemaakt, hij wilde racen en ik won (A)
S satiesz Komt weleens kijken 11 apr 2012 #567 Ik heb dit niet zo zeer alleen gedaan maar samen met de calibra. Ik heb een bmw 325i het leven ff flink zuur gemaakt, hij wilde racen en ik won (A)
Ik heb dit niet zo zeer alleen gedaan maar samen met de calibra. Ik heb een bmw 325i het leven ff flink zuur gemaakt, hij wilde racen en ik won (A)
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 apr 2012 #570 Gister avond het blokje eruit gehaald :afro Ook gelijk de versnellingsbak los gehaald Nu de bezinetank en kachelregelaar en nog wat rotzooi van de wagen demonteren En dan kan ik eindelijk gaan beginnen aan mijn auto :angel
Gister avond het blokje eruit gehaald :afro Ook gelijk de versnellingsbak los gehaald Nu de bezinetank en kachelregelaar en nog wat rotzooi van de wagen demonteren En dan kan ik eindelijk gaan beginnen aan mijn auto :angel
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 apr 2012 #571 Gister avond het blokje eruit gehaald :afro Ook gelijk de versnellingsbak los gehaald Nu de bezinetank en kachelregelaar en nog wat rotzooi van de wagen demonteren En dan kan ik eindelijk gaan beginnen aan mijn auto :angel
Gister avond het blokje eruit gehaald :afro Ook gelijk de versnellingsbak los gehaald Nu de bezinetank en kachelregelaar en nog wat rotzooi van de wagen demonteren En dan kan ik eindelijk gaan beginnen aan mijn auto :angel
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 12 apr 2012 #572 Morgen de sluitpin en windhaak delen naar de verchromer brengen en de CD 300 D naar een audio shop die zegt dat ze hem mogelijk kunnen fixen.
Morgen de sluitpin en windhaak delen naar de verchromer brengen en de CD 300 D naar een audio shop die zegt dat ze hem mogelijk kunnen fixen.
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 12 apr 2012 #573 Morgen de sluitpin en windhaak delen naar de verchromer brengen en de CD 300 D naar een audio shop die zegt dat ze hem mogelijk kunnen fixen.
Morgen de sluitpin en windhaak delen naar de verchromer brengen en de CD 300 D naar een audio shop die zegt dat ze hem mogelijk kunnen fixen.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 13 apr 2012 #574 Keertje na me auto gekeken hopelijk leeft hij snel weer :wub zodat ik eindelijk verder kan
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 13 apr 2012 #575 Keertje na me auto gekeken hopelijk leeft hij snel weer :wub zodat ik eindelijk verder kan
8 81supporter Komt hier geregeld 13 apr 2012 #576 Op de A1 de politie een beetje geplaagd. De watjes reden in uniform in een burger Volkswagen. uke En toch vallen ze gewoon op door expres zachtjes te rijden of om net op de grens van te hard rijden te gaan zitten. Door deze val uit te zetten hopen ze dus verkeershufters te vangen. 10 minuten links rijden deed ze niets. Daarna hebben ze nog 5 minuten achter me gereden en me nagetrokken denk ik. Kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze iets gedaan hebben.
Op de A1 de politie een beetje geplaagd. De watjes reden in uniform in een burger Volkswagen. uke En toch vallen ze gewoon op door expres zachtjes te rijden of om net op de grens van te hard rijden te gaan zitten. Door deze val uit te zetten hopen ze dus verkeershufters te vangen. 10 minuten links rijden deed ze niets. Daarna hebben ze nog 5 minuten achter me gereden en me nagetrokken denk ik. Kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze iets gedaan hebben.
8 81supporter Komt hier geregeld 13 apr 2012 #577 Op de A1 de politie een beetje geplaagd. De watjes reden in uniform in een burger Volkswagen. uke En toch vallen ze gewoon op door expres zachtjes te rijden of om net op de grens van te hard rijden te gaan zitten. Door deze val uit te zetten hopen ze dus verkeershufters te vangen. 10 minuten links rijden deed ze niets. Daarna hebben ze nog 5 minuten achter me gereden en me nagetrokken denk ik. Kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze iets gedaan hebben.
Op de A1 de politie een beetje geplaagd. De watjes reden in uniform in een burger Volkswagen. uke En toch vallen ze gewoon op door expres zachtjes te rijden of om net op de grens van te hard rijden te gaan zitten. Door deze val uit te zetten hopen ze dus verkeershufters te vangen. 10 minuten links rijden deed ze niets. Daarna hebben ze nog 5 minuten achter me gereden en me nagetrokken denk ik. Kunnen ze in ieder geval zeggen dat ze iets gedaan hebben.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 14 apr 2012 #578 Zometeen naar een collega om daar wat apk-punten weg te werken....
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 14 apr 2012 #579 Zometeen naar een collega om daar wat apk-punten weg te werken....
T tcat Komt hier geregeld 16 apr 2012 #580 Nog niets, behalve dat ik er een heb gekocht :angel Mijn eerste Cali king: