Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wat heb je allemaal nodig om schijven op de achteras te make
Wat is het verschil dan eigenlijk precies? Bij de kadett systemen zit de handrem op een trommelrem die in de schijf zit, en bij de astra g systeem gewoon direct op de schijf? Iemand misschien foto's van?
Wat is het verschil dan eigenlijk precies? Bij de kadett systemen zit de handrem op een trommelrem die in de schijf zit, en bij de astra g systeem gewoon direct op de schijf? Iemand misschien foto's van?
moet je ff bij mij kijken ik heb astra G coupe 2.2 16V 5 gaats :thumbup
have got my astra gte rear beam sittin in front of me and want to put the discs on my nova beam. is it just a case of changing the stub axle or is there more involved. i noticed that the handbrake runners are differnt, do i have to cut and weld this? have done a search and couldnt find any info...
Ik heb het ook al eens gedaan, hierbij heb ik ook de platen weer gebruikt.
Let op : Uitlijnen is heel erg belangrijk, kan ik helaas uit ervaring vertellen, ook de remdruk regelaars zijn erg belangrijk. ( ik was bijna dood, dus pas er heel erg mee op )