A Atewildt Lid 21 dec 2014 #1 Weet iemand waar ik een afdekken voor een corsa b 5deurs bj 97 kan bestellen of halen ?
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 21 dec 2014 #2 Denk nou eens ff logisch na, waar word een auto nieuw afgeleverd?
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 21 dec 2014 #3 @johanhummer9 wrote:Denk nou eens ff logisch na, waar word een auto nieuw afgeleverd? Je mag ook op een normale manier antwoord geven. On-topic: je kan bij de dealer proberen of ze nog nieuw te leveren zijn. Maar je kan ook op bv. markplaats proberen of op de slopen kijken.
@johanhummer9 wrote:Denk nou eens ff logisch na, waar word een auto nieuw afgeleverd? Je mag ook op een normale manier antwoord geven. On-topic: je kan bij de dealer proberen of ze nog nieuw te leveren zijn. Maar je kan ook op bv. markplaats proberen of op de slopen kijken.
T theunm Loopt hier de deur plat 21 dec 2014 #4 het lijkt wel of een dealer een enge plek is om onderdelen te kopen
T TeamWest Komt hier geregeld 21 dec 2014 #5 Nou..gezien de prijzen die er vaak aan hangen, misschien niet eng, maar het schrikt wel af :vertag.
A Atewildt Lid 24 dec 2014 #8 Ten eerste iedereen fijne feestdagen en al het beste voor het nieuwe jaar toegewenst !!!! Ik heb dus een afdeklep bij de dealer gehaald. Kosten €21,-
Ten eerste iedereen fijne feestdagen en al het beste voor het nieuwe jaar toegewenst !!!! Ik heb dus een afdeklep bij de dealer gehaald. Kosten €21,-