W wfvdijk Komt weleens kijken 25 aug 2011 #22 Met zo'n vrouw zou ik me ook in deze hobby storten :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
W wfvdijk Komt weleens kijken 25 aug 2011 #23 Met zo'n vrouw zou ik me ook in deze hobby storten :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
R rpjverhoev Post best veel 25 aug 2011 #24 Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!!
R rpjverhoev Post best veel 25 aug 2011 #25 Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!!
T Twanni Komt weleens kijken 25 aug 2011 #26 @rpjverhoev wrote:Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!! problem solved ! en dan is iedereen gelukkig ! maar blijkbaar werkt dit niet bij vlaamse zenders , ze willen constant kijkcijfers halen door het ongeluk van andere mensen... :hmmz
@rpjverhoev wrote:Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!! problem solved ! en dan is iedereen gelukkig ! maar blijkbaar werkt dit niet bij vlaamse zenders , ze willen constant kijkcijfers halen door het ongeluk van andere mensen... :hmmz
T Twanni Komt weleens kijken 25 aug 2011 #27 @rpjverhoev wrote:Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!! problem solved ! en dan is iedereen gelukkig ! maar blijkbaar werkt dit niet bij vlaamse zenders , ze willen constant kijkcijfers halen door het ongeluk van andere mensen... :hmmz
@rpjverhoev wrote:Had die man gewoon een loods gegeven, was iedereen veel gelukkiger van geworden!! problem solved ! en dan is iedereen gelukkig ! maar blijkbaar werkt dit niet bij vlaamse zenders , ze willen constant kijkcijfers halen door het ongeluk van andere mensen... :hmmz
T Tafkam Komt weleens kijken 25 aug 2011 #28 Wil ik ook wel, een gratis loods dicht bij huis. Jammer genoeg werkt het zo niet. Mensen die er een hebben gebruiken hem liever zelf of vragen goud geld voor de huur. Vraag en aanbod sucks :thumbdown Mijn manta's nog steeds te koop, zie verkoop topic. :agent
Wil ik ook wel, een gratis loods dicht bij huis. Jammer genoeg werkt het zo niet. Mensen die er een hebben gebruiken hem liever zelf of vragen goud geld voor de huur. Vraag en aanbod sucks :thumbdown Mijn manta's nog steeds te koop, zie verkoop topic. :agent
T Tafkam Komt weleens kijken 25 aug 2011 #29 Wil ik ook wel, een gratis loods dicht bij huis. Jammer genoeg werkt het zo niet. Mensen die er een hebben gebruiken hem liever zelf of vragen goud geld voor de huur. Vraag en aanbod sucks :thumbdown Mijn manta's nog steeds te koop, zie verkoop topic. :agent
Wil ik ook wel, een gratis loods dicht bij huis. Jammer genoeg werkt het zo niet. Mensen die er een hebben gebruiken hem liever zelf of vragen goud geld voor de huur. Vraag en aanbod sucks :thumbdown Mijn manta's nog steeds te koop, zie verkoop topic. :agent
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #30 ok dat maakt het anders. alles van manta afpakken. en niets weer terug geven.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #31 ok dat maakt het anders. alles van manta afpakken. en niets weer terug geven.
H H-400 Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #32 Ik heb oa met Kurtmanta meegedaan met de opnames, was wel fun en de opkomst was mooi. Ben ik tevreden dat m'n vrouwtje me m'n ding laat doen.
Ik heb oa met Kurtmanta meegedaan met de opnames, was wel fun en de opkomst was mooi. Ben ik tevreden dat m'n vrouwtje me m'n ding laat doen.
H H-400 Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #33 Ik heb oa met Kurtmanta meegedaan met de opnames, was wel fun en de opkomst was mooi. Ben ik tevreden dat m'n vrouwtje me m'n ding laat doen.
Ik heb oa met Kurtmanta meegedaan met de opnames, was wel fun en de opkomst was mooi. Ben ik tevreden dat m'n vrouwtje me m'n ding laat doen.
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #34 oh was jij er ook ? welke manta had jij bij ? altijd tof om bijna bekenden te hore hier opt forum was er ook met mijn manta de rode met de b1's onder
oh was jij er ook ? welke manta had jij bij ? altijd tof om bijna bekenden te hore hier opt forum was er ook met mijn manta de rode met de b1's onder
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #35 oh was jij er ook ? welke manta had jij bij ? altijd tof om bijna bekenden te hore hier opt forum was er ook met mijn manta de rode met de b1's onder
oh was jij er ook ? welke manta had jij bij ? altijd tof om bijna bekenden te hore hier opt forum was er ook met mijn manta de rode met de b1's onder
B belgian.opel Komt weleens kijken 26 aug 2011 #36 @opel-motorsport wrote:welke manta had jij bij ? Zie eens naar z'n nickname.
B belgian.opel Komt weleens kijken 26 aug 2011 #37 @opel-motorsport wrote:welke manta had jij bij ? Zie eens naar z'n nickname.
H H-400 Loopt hier de deur plat 26 aug 2011 #38 idd, met die "witte B1" die vooraan reed, en een maat volgde met m'n grijsmetalen GSI net achter mij.
idd, met die "witte B1" die vooraan reed, en een maat volgde met m'n grijsmetalen GSI net achter mij.
H H-400 Loopt hier de deur plat 26 aug 2011 #39 idd, met die "witte B1" die vooraan reed, en een maat volgde met m'n grijsmetalen GSI net achter mij.
idd, met die "witte B1" die vooraan reed, en een maat volgde met m'n grijsmetalen GSI net achter mij.
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 26 aug 2011 #40 aah dus de 400 was van jouw en jouw gsi is dus de teifermeister ?