J jutoma Komt weleens kijken 22 jul 2012 #1 Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en krijg geen file melding op mijn Dvd90, ligt het aan mijn Dvd90 of aan mij? Mvg, Martijn
Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en krijg geen file melding op mijn Dvd90, ligt het aan mijn Dvd90 of aan mij? Mvg, Martijn
S sw_reijnders Forumbewoner 22 jul 2012 #2 nou ja als het alleen in Frankrijk niet werkt, dan ligt het natuurlijk gewoon aan die :ass fransen :jerry
nou ja als het alleen in Frankrijk niet werkt, dan ligt het natuurlijk gewoon aan die :ass fransen :jerry
J jutoma Komt weleens kijken 22 jul 2012 #3 Ik begin nu gewoon te twijfelen, ik heb laatst een doublelayer gebrand van Bmw High 2012. Deze kreeg ik er pas na 5 minuten uit, hij kon hem uiteindelijk niet lezen. Misschien dat zijn firmware is aangepast?
Ik begin nu gewoon te twijfelen, ik heb laatst een doublelayer gebrand van Bmw High 2012. Deze kreeg ik er pas na 5 minuten uit, hij kon hem uiteindelijk niet lezen. Misschien dat zijn firmware is aangepast?
S speaker Hoort bij de inboedel 22 jul 2012 #4 De TMC heeft niks te maken met firmware etc. Is alleen maar een dienst via RDS die verwerkt wordt in event. navi. Maar als je RDS goed werkt, dan moet je in je scherm alle meldingen kunnen zien. Mss werken die Malloten niet met RDS? :angel
De TMC heeft niks te maken met firmware etc. Is alleen maar een dienst via RDS die verwerkt wordt in event. navi. Maar als je RDS goed werkt, dan moet je in je scherm alle meldingen kunnen zien. Mss werken die Malloten niet met RDS? :angel
J jutoma Komt weleens kijken 23 jul 2012 #5 Ik lees op diversen site`s dat Rds een betaalde service is in Frankrijk. Gelukkig heb ik ook een Navigon navigatie bij me en daar werkt de Tmc wel van. Wie kan mij vertellen of de veren van een 2.2dgi station het zelfde zijn als die van mij op een 1.8 station? Die van mij ging namelijk op de heen reis met een knal kapot ( gelukkig maar een klein stukje wat er af brak ) Mvg, Martijn
Ik lees op diversen site`s dat Rds een betaalde service is in Frankrijk. Gelukkig heb ik ook een Navigon navigatie bij me en daar werkt de Tmc wel van. Wie kan mij vertellen of de veren van een 2.2dgi station het zelfde zijn als die van mij op een 1.8 station? Die van mij ging namelijk op de heen reis met een knal kapot ( gelukkig maar een klein stukje wat er af brak ) Mvg, Martijn
S sw_reijnders Forumbewoner 23 jul 2012 #6 @speaker wrote:De TMC heeft niks te maken met firmware etc. Is alleen maar een dienst via RDS die verwerkt wordt in event. navi. Maar als je RDS goed werkt, dan moet je in je scherm alle meldingen kunnen zien. Mss werken die Malloten niet met RDS? :angel dat zeg ik, ligt gewoon aan het volk daar :jerry
@speaker wrote:De TMC heeft niks te maken met firmware etc. Is alleen maar een dienst via RDS die verwerkt wordt in event. navi. Maar als je RDS goed werkt, dan moet je in je scherm alle meldingen kunnen zien. Mss werken die Malloten niet met RDS? :angel dat zeg ik, ligt gewoon aan het volk daar :jerry
J jutoma Komt weleens kijken 24 jul 2012 #7 Vandaag even in Spanje geweest en daar werkt de Tmc gewoon, vreemd volk inderdaad die fransen. :fy1
J jutoma Komt weleens kijken 27 jul 2012 #9 Het viel me vandaag op dat er een euro teken met een streepje op het intro scherm van mijn dvd90 staat. Dat betekent waarschijnlijk geen Tmc abbo.
Het viel me vandaag op dat er een euro teken met een streepje op het intro scherm van mijn dvd90 staat. Dat betekent waarschijnlijk geen Tmc abbo.