Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
inderdaad, de F23bakken zijn gesynchroniseerd, en kraken dus minder snel.
Z20LET heeft een F23bak.
De Astra-H 1.8 (Z18XE / Z18XER) heeft een F17bak zonder synchronisatie op de achteruit, die doet wel kraken, als je rollend of te snel na intrappen koppeling inschakeld.
inderdaad, de F23bakken zijn gesynchroniseerd, en kraken dus minder snel.
Z20LET heeft een F23bak.
De Astra-H 1.8 (Z18XE / Z18XER) heeft een F17bak zonder synchronisatie op de achteruit, die doet wel kraken, als je rollend of te snel na intrappen koppeling inschakeld.
Het kan wel iets sneller dan helemaal stilstaand. Ik kon dat met mijn Kadett ook. Ik deed nog wel eens stuntjes met omgooien en doorrijden die kant op...
Als je ietsje gas geeft tussen het schakelen door krijg je hem er wel in. Net als dat je zeg maar schakelt zonder te koppelen. Je moet het wel goed aanvoelen anders alsnog KGRRRRRRR....
Het kan wel iets sneller dan helemaal stilstaand. Ik kon dat met mijn Kadett ook. Ik deed nog wel eens stuntjes met omgooien en doorrijden die kant op...
Als je ietsje gas geeft tussen het schakelen door krijg je hem er wel in. Net als dat je zeg maar schakelt zonder te koppelen. Je moet het wel goed aanvoelen anders alsnog KGRRRRRRR....
Ik heb dat met Opel alleen in de f16,f13 en f10 gedaan. Die hebben dat allemaal prima overleefd. Wel vaker in mantas enzo gereden maar daar geen kunstjes mee geflikt.