A AndyGSI Komt weleens kijken 26 apr 2010 #1 Hallo, Mijn vraag is hoe dit onderdeel op het raam heet ? En hoe vinden jullie zoiets lijken op een Corsa B ?
Hallo, Mijn vraag is hoe dit onderdeel op het raam heet ? En hoe vinden jullie zoiets lijken op een Corsa B ?
D dennis121 Komt hier geregeld 26 apr 2010 #3 wtf is het dan? je hebt ook wel een goeie pic er van gepakt zeg lijkt mijn zo'n ding wat over het raam zit ofzo? zodat de wind niet naar binnen komt als je raam op een kiertje staat? in dat geval geen gezicht =S :thumbdown
wtf is het dan? je hebt ook wel een goeie pic er van gepakt zeg lijkt mijn zo'n ding wat over het raam zit ofzo? zodat de wind niet naar binnen komt als je raam op een kiertje staat? in dat geval geen gezicht =S :thumbdown
C corsaracer Hoort bij de inboedel 27 apr 2010 #8 opeldealer heeft ze ook gewoon. ik had vroeger ook zo'n set, heb ik eraf gehaald weet alleen niet waar ze liggen...:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
opeldealer heeft ze ook gewoon. ik had vroeger ook zo'n set, heb ik eraf gehaald weet alleen niet waar ze liggen...:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
R Raymond. Lid 27 apr 2010 #9 Autostyle heeft ze ook.Wel wat prijzig vind ik. http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=640&model=6406429&indexno=374&searchfor=&universal=false&indexdesc=Zijwindschermen
Autostyle heeft ze ook.Wel wat prijzig vind ik. http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=640&model=6406429&indexno=374&searchfor=&universal=false&indexdesc=Zijwindschermen
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 27 apr 2010 #10 Bij de VOD zijn ze ook nog goed aan de prijs. Heb zelf nog een setje liggen van een 3 deurs, helaas wel gebruikerssporen.
Bij de VOD zijn ze ook nog goed aan de prijs. Heb zelf nog een setje liggen van een 3 deurs, helaas wel gebruikerssporen.
A AndyGSI Komt weleens kijken 27 apr 2010 #11 Heel erg bedankt jongens Het heet dus een Wind geleider Ik zal wel eff op ebay zoeken, want ik vind het opzich wel mooi lijken. Kheb zelf een Zwarte Corsa B
Heel erg bedankt jongens Het heet dus een Wind geleider Ik zal wel eff op ebay zoeken, want ik vind het opzich wel mooi lijken. Kheb zelf een Zwarte Corsa B