@ kermitt & hans, Bedankt voor jullie aanbod voor de aanjager, ik ben alleen erg ziek geweest het hele weekend en nu nog eigelijk en nou kwam me vader zondag met een nieuwe aanjager aanlopen dus heb deze niet meer nodig helaas.
@ kermit, jaa deze hebben ze geel meegespoten met de rest van de motorruimte vind het persoonlijk wel iets hebben zo dat het geel is dan steekt het niet zo af met de rest, grootste deel is nu zwart en geel onder de kap en dats wel sjiekk

.
@ cruez, nou ik heb totaal geen sensors of bekabeling voor achteruitrij verlichting in me auto zitten ( althans voordatk me kabelboom eruit gesloopt had al niet

) en ik vind het wel vet zo om 2 om 2 te hebben achter. heeft beetje weg van ferrari achterlichten :agent plus dat ik nu met het maken van mijn nieuwe kabelboom totaal geen uitgangen meer heb naar de motorruimte om eventueel kabels door te voeren dus het gaat ook niet meer

.
Verder nog een paar kiekjes van de xenon en het 1ste stukje uitlaat die ik er nog onder heb kunne hangen voordat ik ziek werd! Ziet er vett uit :wub
Moet bij een manta als groot licht aangaat het dimlicht trouwens ook nogsteeds blijven branden? Zoals ik het nu heb aangesloten via mijn schema is dat namelijk niet zoo.
Jaa ik ga dat rode plaatje nog even zwart maken denkik want ik d8 dat het er wel mooi uit zou zien zo maar steekt toch best wel af