I iquick Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #41 Kijk toch blij dat het goedgekomen is na al die ellende. Veel veilige km toegewenst :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 2 apr 2012 #42 Heeeel fijn om te lezen dat medeforummers elkaar kunnen en willen helpen. HULDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rik
Heeeel fijn om te lezen dat medeforummers elkaar kunnen en willen helpen. HULDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 2 apr 2012 #43 Heeeel fijn om te lezen dat medeforummers elkaar kunnen en willen helpen. HULDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rik
Heeeel fijn om te lezen dat medeforummers elkaar kunnen en willen helpen. HULDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rik
R roelvl Lid 28 apr 2014 #44 Hallo CarloAstra, Ik heb geprobeerd je ook een PM te sturen. Ik heb een vergelijkbaar geval aan de hand. Ik hoop spoedig van je te horen. Alvast bedankt! Groeten Roel
Hallo CarloAstra, Ik heb geprobeerd je ook een PM te sturen. Ik heb een vergelijkbaar geval aan de hand. Ik hoop spoedig van je te horen. Alvast bedankt! Groeten Roel
R roelvl Lid 28 apr 2014 #45 Hallo CarloAstra, Ik heb geprobeerd je ook een PM te sturen. Ik heb een vergelijkbaar geval aan de hand. Ik hoop spoedig van je te horen. Alvast bedankt! Groeten Roel
Hallo CarloAstra, Ik heb geprobeerd je ook een PM te sturen. Ik heb een vergelijkbaar geval aan de hand. Ik hoop spoedig van je te horen. Alvast bedankt! Groeten Roel