J Jopje Komt weleens kijken 19 jul 2014 #1 Hoe kom ik bij de voordeur speakers, deze zijn namelijk niet meer goed. Kan ik erbij door aan de voorkant de roostertjes te verwijderen, of moet is het hele deurpaneel verwijderen. (wie heeft ze eventueel voor mij liggen?)
Hoe kom ik bij de voordeur speakers, deze zijn namelijk niet meer goed. Kan ik erbij door aan de voorkant de roostertjes te verwijderen, of moet is het hele deurpaneel verwijderen. (wie heeft ze eventueel voor mij liggen?)
A Astra 1.4 NZ Komt hier geregeld 19 jul 2014 #2 Je bedoelt of iemand speakers voor je heeft liggen? Steek er meteen betere in.. Pioneer heeft zo'n set plug and play voor Opel.. Zeer goede set, speakers + tweeters.. Pioneer tsq172c..
Je bedoelt of iemand speakers voor je heeft liggen? Steek er meteen betere in.. Pioneer heeft zo'n set plug and play voor Opel.. Zeer goede set, speakers + tweeters.. Pioneer tsq172c..
D Dantji Komt weleens kijken 21 jul 2014 #4 Hoe krijg je de bovenkant er makkelijk af? Bij het raam zeg maar?