origineel gepost door Melvivio
origineel gepost door PAASHAAS
runners cup ?
En weet je het wel heel zeker dat je de vec weg wilt doen Mel ?
Weet zeker dat ik de auto weg doe, maar wel met moeite. De investering van overspuiten is echt te hoog (2K, als ik nog paar dingen zelf doe, maar voorbewerken en spuiten uitbesteed)
Kortom, de dagwaarde is beperkt van de auto, tot ook 2K, en elke technische investering is weg gegooit geld.
Echter de auto rijd fijn, het vermogen is fun factor 1, leder is fijn, stoelverwarming goed. Standaart lekker geluid. Cruise control, ruim, mooi vorm gegeven, etc
maar de hoge verzekering (heb de fout gemaakt de auto een maand onverzekert te hebben toen ik een astra erbij gekocht heb)
relatief hoge wegenbelasting (13xx kg) en het verbruik, want de auto nodigt uit lekker te rijden, zijn allemaal relatief fors.
Kortom, ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken die de goeie elementen van die auto kan gebruiken.
> Rijdt zeker goed!! en ja, mijne tikt 258 aan en gaat de teller niet verder, en de auto wel harder
> Wegenbelasting is 166 euro in de 3 maanden in Z-H > 1251 t/m 1350kg (mijn weegt 1343kg op kenteken)
> Verzekering is voor mij nu 29 euri per maand voor de vectra
> gemiddeld verbruik zit bij mij rond de 1 op 11.
Willem