Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit heb ik overigens gedaan tussen de linkerdeur en de auto. Daar achter zit schuim en de wielkast. Daar kan je omhoog naar de motor ruimte.
Wel even je kabel intapen op het punt van dat gat. Je wil niet dat deze kortsluiting gaat maken. Ook regelmatig dit gat in de gaten houden op vuil en roest (mijn type roes niet iig)
je hoeft geen gaten te boren ,er zit een rubberen dop onder de rechter ruitenwisser waar de kabel van de motorkap naar binnen gaat,even de plastieken kap eraf halen dan kan je erbij,daar pas een dikke kabel prima door heen.
@b07 wrote:je hoeft geen gaten te boren ,er zit een rubberen dop onder de rechter ruitenwisser waar de kabel van de motorkap naar binnen gaat,even de plastieken kap eraf halen dan kan je erbij,daar pas een dikke kabel prima door heen.
Super ga morgen meteen proberen is nu weer wat te donker haha
Bij een.x hoef je ook niet te boren. Precies in het midden laag zit eendik rubber. Daar kan je hem door doen en kom je achter je versnellingspook in het midden uit. Zo had ik hem in me x20xer
heb me + draad even op gemeten deze is 0,75 mm dik ,dat is dik zat 1000 watt versterker doet het prima, heb hier 1 subwoofer op van 800 rms en een condensator.