Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmmm heb hetzelfde probleem met onze f station rubbers zijn goed enz maar super veel condens in de wagen en ik weet niet waar het vandaan komt om gek van te worden
hmmm heb hetzelfde probleem met onze f station rubbers zijn goed enz maar super veel condens in de wagen en ik weet niet waar het vandaan komt om gek van te worden
Ja hans idd :thumbdown
ik heb het zelfde probleem. Vanochtend weer pffff buitenkrabben en dan binnen zemen :fy1
ook is de vloer achter de bestuurdersstoel weer nat.
in de kofferbak is er ook nog een vage natte plek.
en dat terwijl er echt niks mis is met de rubbers of andere afsluitingen.
Ja hans idd :thumbdown
ik heb het zelfde probleem. Vanochtend weer pffff buitenkrabben en dan binnen zemen :fy1
ook is de vloer achter de bestuurdersstoel weer nat.
in de kofferbak is er ook nog een vage natte plek.
en dat terwijl er echt niks mis is met de rubbers of andere afsluitingen.