Ik heb een originele 13 polige stekker aangeschaft. Uiteraard ivm de caravan. Maar dan nog moet er volgens de dealer 3 extra draden getrokken worden. Een kan ik me nog iets bij voorstellen. De werking van een koelkast in de caravan wil nog weleens tegenvallen wanneer je alleen gebruik maakt van de stroomvoorziening via het originele stekkerblokje, vandaar dat er geadviseerd wordt een extra stroomdraad rechtstreeks van de accu vandaan te trekken naar achteren die je dan vervolgens in pool 9 of 10 (weet niet exacte welke) aansluit.
Maar ben vooral benieuwd hoe jullie dat in de dealergarage doen NicoCorsa?
@nicocorsa wrote:zoals ik dus voorheen zei wss wordt de injector enkel stuk gemaakt door het demonteren .
als tip geef ik u mee dat veel injectoren sneuvelen in de test .
en dat zelfs nieuwe injectoren ook sneuvelen . in test
hoe ik het een vlug testje doe .
verwijder motorafscherming . dan kijk je recht boven op de injectors . verwijder de retour darmpjes . maak hier lange leiding aan maak de andere zeide dicht retour brandstof pomp en retour andere zeide injector .
ik steek de darmpjes in plastieken bekertjes laat de motor geruimen tijd draaien . en als er dan verschil tussen 1 van de vier injectoren zit weet je dat er iets scheelt .
dit heet een goedkopen snel test . haar scherp is dit niet maar geeft je wel een richt lijn .
inverband u trekhaak vermoed ik dat er een 13polige versie op moet komen .
als dit het geval is dan moete er draden bijgetrokken worden ja . lijkt mij ook logisch als je van 7 draden naar 13 wil