T TerryB Post best veel 28 sep 2012 #21 Haha ik lig op het laagste van de schroefset en volgens gm-tuningparts zou dat dan 7cm zijn!
D dion87 Hoort bij de inboedel 28 sep 2012 #22 als je trouwens die plastidip eraf wilt hebben, gewoon remmenreiniger gebruiken.. dan hoef je alleen nog te blazen en het is weg :jerry
als je trouwens die plastidip eraf wilt hebben, gewoon remmenreiniger gebruiken.. dan hoef je alleen nog te blazen en het is weg :jerry
W wessaa Komt hier geregeld 28 sep 2012 #23 @TerryB wrote:Haha ik lig op het laagste van de schroefset en volgens gm-tuningparts zou dat dan 7cm zijn! mijn schroefset wil ook niet lager :jerry is het toevallig soms een tweeling ? :wtf
@TerryB wrote:Haha ik lig op het laagste van de schroefset en volgens gm-tuningparts zou dat dan 7cm zijn! mijn schroefset wil ook niet lager :jerry is het toevallig soms een tweeling ? :wtf
8 81supporter Komt hier geregeld 28 sep 2012 #24 @dion87 wrote:als je trouwens die plastidip eraf wilt hebben, gewoon remmenreiniger gebruiken.. dan hoef je alleen nog te blazen en het is weg :jerry Moet je nagaan dat ze autos spuiten met die rommel. Moet je goed oppassen bij het tanken.
@dion87 wrote:als je trouwens die plastidip eraf wilt hebben, gewoon remmenreiniger gebruiken.. dan hoef je alleen nog te blazen en het is weg :jerry Moet je nagaan dat ze autos spuiten met die rommel. Moet je goed oppassen bij het tanken.