Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen
Vandaag onze laguna ff een olie wissel gegeven. Via de pomp. Lichamelijk is t voor mij niet meer te doen om t op de grond te doen. Deze pomp was door de vorige huurder van t huis ongebruikt achter gelaten
Werkt perfect. Tot op t laatste restje. Morgen de vec doen. 5000 over de beurt helaas. Maar na de vakantie heeft ie t wel nodig.
Tijdens t leegzuigen ook de EGR klep ff schoongehakt. Man wat was dat ding ranzig.
Voor:
Na:
Daarna het laatste noorwegen stof eraf.
Meteen van binnen lekker gereinigd.
Volgende maand 2 nieuwe achterbanden en koelvloeistof.
Dan is ie weer t heertje voor ff. De vakantie was een behoorlijke aanslag. Ongeveer 5500km. In noorwegen zelf was t verbruik meestal 1:17/18 en op de snelweg van en naar de boot 1:19 of meer. Zeer tevreden dus.
Ja ben dr zelf erg happy mee. Hij staat inmiddels op de 270dznd maar heb nog geen reden om m weg te doen. Ja hij heeft olie verbruikt maar daar kan ik niet zo wakker van liggen. Zolang t geen 1:1000 is vind ik t best.