D dieselfm Lid 29 mrt 2011 #1 hallo kan ik een olieschraapveer gewoon vervangen en waar kan ik die weg halen in de buurt van drenthe mvg
hallo kan ik een olieschraapveer gewoon vervangen en waar kan ik die weg halen in de buurt van drenthe mvg
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 mrt 2011 #2 vast wel ... weet niet hoe handig je bent ... enne ... dealer uit de buurt?
wim-v6 Forumbewoner 31 mrt 2011 #3 hele motor moet uit elkaar hiervoor inderdaad... dure hobby, laat me raden. 1.6 16V of 2,0 diesel Willem
hele motor moet uit elkaar hiervoor inderdaad... dure hobby, laat me raden. 1.6 16V of 2,0 diesel Willem
F Fearless Forumbewoner 31 mrt 2011 #4 Tis niet alleen die veer.....je koopt dan een zuigerveren set. Ff je zuigerveertjes vervangen.... Mooi werk hoor, als je sleutelen kan.
Tis niet alleen die veer.....je koopt dan een zuigerveren set. Ff je zuigerveertjes vervangen.... Mooi werk hoor, als je sleutelen kan.
R RaydeRay Komt weleens kijken 1 apr 2011 #5 + Koppakkingset + carterpakking + 4x zuigerveerset misschien kop vlakken misschien drijfstang lagers. Raymond
+ Koppakkingset + carterpakking + 4x zuigerveerset misschien kop vlakken misschien drijfstang lagers. Raymond
F Fearless Forumbewoner 1 apr 2011 #6 Mischien??? gewoon meepakken die lagers....zijn toch niet zo duur.