Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag de Vectra opgehaald bij Wilco (kadett-supreme). Echt een aanrader als je wil dat je auto er weer top bij staat! Hij zal in een poetstopic verder ingaan op hoe hij het gedaan heeft, ik zal hier wat foto's van de auto posten.
Vandaag de Vectra opgehaald bij Wilco (kadett-supreme). Echt een aanrader als je wil dat je auto er weer top bij staat! Hij zal in een poetstopic verder ingaan op hoe hij het gedaan heeft, ik zal hier wat foto's van de auto posten.
Ik moet sowieso met m'n ruitenwissers aan de gang. Er zit speling op het mechanisme, die moet vervangen worden. Vandaar dat de andere ruitenwisser er ook niet op zit! Bedankt voor je compliment trouwens!
Voor het detailen had ik de logo's van de achterklep gehaald zodat daarachter ook gepolijst kon worden. Vandaag heb ik ze er weer opgeplakt, had al mooiere liggen.
Voor de rest valt er weinig te melden. De Kadett staat geschorst omdat er een aantal APK punten aan zitten. Deze worden binnenkort opgelost. Vectra en Calibra doen netjes hun werk! king: