Zo... vandaag halve dag vrij gehad... dus tijd gehad om verder te gaan met strippen. Aangezien ik hier van veel mede Vectra 2000 rijders hoor rotten ze vaak verder op plaatsen die je in eerste instantie niet ziet. Mede hierdoor heb ik besloten hem voor een groot gedeelte te strippen en te controleren op (beginnende) roest, dit om te voorkomen dat de Vec over een tijdje ergens anders begint met rotten.
Verder zijn vandaag mijn achterschermen gearriveerd :wors M&M Dronten :wors SUPER service, dinsdag besteld en door een fout van DPD woensdag een pakket en vandaag de andere 2.
Nu viel het mij hartstikke mee voor zover ik vandaag heb kunnen ontdekken, de bodem van achter is van binnenuit in ieder geval KEIhard... ook het stuk linksachter waar de buitendorpel weg is....
Maar ook nu weer genoeg geouwehoer... FOTO'S...
Achterscherm rechts
Achterscherm links
Gedeelte van het interieur
Kofferbak bijna kaal
Interieur bijna kaal
Achterbank kaal
Morgen en het weekend wordt er even niets gedaan... even een paar dagen geen Vec aan mn hoofd...
En dan volgende week wil ik gaan beginnen met het loshalen van de achterschermen, mn lasser is komen kijken en heeft even verteld wat ik zelf al los kan halen en wat ik NIET mag loshalen ivm uit uitmeten en inpassen van de nieuwe schermen, ook wil ik hem volgende week op de brug zetten en de tank en achteras demonteren, zodat ik de chassisbalken en veerschotels achter onder handen kan nemen, dit is al ooit gerepareerd, maar dit lijkt eigenlijk nergens op, waarschijnlijk hebben ze het "APK-goed"gemaakt zonder iets te demonteren of blank te slijpen. Dit wil ik gelijk helemaal netjes maken en eventueel zelf inlasstukken maken en deze inlassen ipv eroverheen lassen. Maar dit weet ik pas als ik zie hoe ernstig het allemaal is.
Jeroen