E Eric BB Komt weleens kijken 28 mrt 2011 #1 Vanmorgen werk aangetroffen van waarschijnlijke asociale mensen Vermoedelijk is deze persoon ook actief op het forum hier..
Vanmorgen werk aangetroffen van waarschijnlijke asociale mensen Vermoedelijk is deze persoon ook actief op het forum hier..
F Fearless Forumbewoner 28 mrt 2011 #2 Das om je ruitenwissers niet te laten vast vriezen aan de ruit. Toch aardig van diegene of niet
F Freestyler Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #3 Had je al gecontroleerd of er geen frikandellen in verstopt zaten??
E Eric BB Komt weleens kijken 28 mrt 2011 #4 [rquote=1901530&tid=145353&author=Freestyler]Had je al gecontroleerd of er geen frikandellen in verstopt zaten??[/rquote] Da's een goeie.. Zal zo even kijken!!
[rquote=1901530&tid=145353&author=Freestyler]Had je al gecontroleerd of er geen frikandellen in verstopt zaten??[/rquote] Da's een goeie.. Zal zo even kijken!!
J jsgsi Post best veel 28 mrt 2011 #6 nou dat is beter dan dat ik een paar weken terug had. Waren mijn mooie irmscher flatblade ruitenwissers (gewoon valeo ) gewoon pleite. Iemand had ze blijkbaar nodig :thumbdown
nou dat is beter dan dat ik een paar weken terug had. Waren mijn mooie irmscher flatblade ruitenwissers (gewoon valeo ) gewoon pleite. Iemand had ze blijkbaar nodig :thumbdown
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 mrt 2011 #7 [rquote=1902017&tid=145353&author=jsgsi]nou dat is beter dan dat ik een paar weken terug had. Waren mijn mooie irmscher flatblade ruitenwissers (gewoon valeo ) gewoon pleite. Iemand had ze blijkbaar nodig :thumbdown [/rquote] Dat is weer heel grof en brutaal !! Ja, dan kan je beter een paar warme sokken over je ruitenwissers hebben :jerry Groet, Rik
[rquote=1902017&tid=145353&author=jsgsi]nou dat is beter dan dat ik een paar weken terug had. Waren mijn mooie irmscher flatblade ruitenwissers (gewoon valeo ) gewoon pleite. Iemand had ze blijkbaar nodig :thumbdown [/rquote] Dat is weer heel grof en brutaal !! Ja, dan kan je beter een paar warme sokken over je ruitenwissers hebben :jerry Groet, Rik
G Ghanz Forumbewoner 28 mrt 2011 #8 [rquote=1901511&tid=145353&author=Eric BB]Vanmorgen werk aangetroffen van waarschijnlijke asociale mensen Vermoedelijk is deze persoon ook actief op het forum hier.. (knip) [/rquote] dat de persoon in kwestie het uberhaupt aandurfde de wagen ook maar enigzins aan te raken. heb namelijk het vermoeden dat het een exemplaar van een niet nader te beschrijfen merk betreft. (je avater zecht genoeg) al gaan die dingen wel als de brandweer :hmmz
[rquote=1901511&tid=145353&author=Eric BB]Vanmorgen werk aangetroffen van waarschijnlijke asociale mensen Vermoedelijk is deze persoon ook actief op het forum hier.. (knip) [/rquote] dat de persoon in kwestie het uberhaupt aandurfde de wagen ook maar enigzins aan te raken. heb namelijk het vermoeden dat het een exemplaar van een niet nader te beschrijfen merk betreft. (je avater zecht genoeg) al gaan die dingen wel als de brandweer :hmmz
S sjouke Hoort bij de inboedel 28 mrt 2011 #9 dit soort geintjes zijn leuk ja zo mogen ze van mij dan ook nog wel aan mijn vecje komen ... humor
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #10 Nogmaals gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. :jerry
T tiesto-nl Post best veel 28 mrt 2011 #11 haha je wissers hadden koude rubbers denk ik [rquote=1902136&tid=145353&author=mantamafkees01]Nogmaals gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. :jerry[/rquote] en zo komt de aap uit de mouw
haha je wissers hadden koude rubbers denk ik [rquote=1902136&tid=145353&author=mantamafkees01]Nogmaals gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. :jerry[/rquote] en zo komt de aap uit de mouw
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 29 mrt 2011 #12 :hmmz Nu die VW nog inruilen voor een Manta :angel Wordt ie dan alsnog volwassen :jerry:jerry:jerry:jerry
:hmmz Nu die VW nog inruilen voor een Manta :angel Wordt ie dan alsnog volwassen :jerry:jerry:jerry:jerry
S SiggieTigra Post best veel 29 mrt 2011 #13 [rquote=1902056&tid=145353&author=Ghanz[/rquote] heb namelijk het vermoeden dat het een exemplaar van een niet nader te beschrijfen merk betreft.[/rquote] ik meende ook al een bepaalde vorm dashboard te zien....:jerry
[rquote=1902056&tid=145353&author=Ghanz[/rquote] heb namelijk het vermoeden dat het een exemplaar van een niet nader te beschrijfen merk betreft.[/rquote] ik meende ook al een bepaalde vorm dashboard te zien....:jerry