Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m
[rquote=1846840&tid=129973&author=Christian-tsx]mooi werk, alleen nog even de titel van dit topic veranderen, hijs volgens mij niet afgeschreven[/rquote]
nou op zich was hij niet slecht iig nog geen randen ingelast voorheen maar nu dus wel net rot. en natuurlijk de bekende plekken van gordelsteun en net achter de achteras:swear
maar komt goed hij is bijna lasklaar dan kan hij weer strak gezet worden en gespoten opbouwen en wer weg
[rquote=1848434&tid=129973&author=REDP.]Hans is dit ook een 1200,
of ligt er al wat anders in[/rquote]
nou orgineel was hij 1,2 toen omgebouwd naar 2,0 en nu motorloos hij heeft de motor toen gehouden om in zijn volgende project te leggen en de assen toen gewisselt 2,0 naar 1,2.
ik maak de koets klaar en spuiten en dan kijk ik even of hij zo weg gaat of dat ik er een 1,2 ingooi en dat hij dan weg gaat
[rquote=1848648&tid=129973&author=pipo][rquote=1848464&tid=129973&author=prayer]wat "let"je om er iets anders in de gooie? een 1.2 is zo saai
en deze koets is nu toch goed zat voor wat meer vermogen [/rquote]
hahah nee die niet als deze klaar is gaat hij er toch uit en de LET blijfffftdie komt in de andere coupe:angel
en rik hulp van anderen???uh ik doe het allemaal alleen:angel hakken zagen lassen smeren spuiten[/rquote]
Helemaal alleen ????
dan kan ik nog 1 passend woord verzinnen om mijn blijk van waardering te geven: Superdesupergeweldig !
zo hij staat nagenoeg strak :angelnog een paar kleine deukjes er uit halen en dan in de grondverf
motor ligt er ook weer die lag me een beetje in de weg dus meteen maar er in gehangen moet hem alleen nog effe aansluiten maarja is een 1,2 dus das zo gebeurt