Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is ok. Ik ben hier ook geen admin of zo, dus....
Kun je die kaart niet gewoon ergens op het internet dumpen zodat we er allemaal wat aan hebben? Of is het een business voor jou?
Hallo, ik ben sinds vandaag eigenaar van een opel astra gtc...het leek me wel intressant om de navi 600 up te daten naar 900 maar kan deze update bestanden nergens meer vinden...zou iemand mij misschien uit de brand willen helpen?
@TomMachielsen, Goedendag, weet je misschien een link voor kaarten Europa 2016/2017?
Ik heb een astra 1.4 Cosmo 2012 met navi600 (niet geupgrade naar 900) benelux 2011/2012 en ben tijdens vakantie in Limburg verdwaald in duitsland :rolling:
[quote quote=18346818]@TomMachielsen, Goedendag, weet je misschien een link voor kaarten Europa 2016/2017?
Ik heb een astra 1.4 Cosmo 2012 met navi600 (niet geupgrade naar 900) benelux 2011/2012 en ben tijdens vakantie in Limburg verdwaald in duitsland
[/quote]
Ik heb de bestanden wel alleen heb je daar alleen niks aan je moet ook nog een geschikt sd kaartje hebben
Ik heb gemerkt dat de unit soms spontaan reset. Heb jij dat ook gemerkt? Niet echt iets om je druk over te maken, maar toch... Ik heb hem nu meer dan een jaar draaien en ik ben er goed tevreden over.