Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Astra GTC uit 2013. Deze heeft nog een navi600 systeem. Deze wil ik graag updaten naar Navi900 en updaten met de nieuwste kaarten. Kan iemand mij aan de benodigde bestanden en info helpen?
Goedendag leden van dit forum. Sinds afgelopen week ben ik de eigenaar van een Opel Mokka uit 2013. Hier zit een Navi600 systeem in. Graag zou ik deze willen updaten naar Navi900.
Zou iemand mij aan de juiste bestanden willen helpen met de nodige informatie voor het installeren? Mijn mailadres is robdieleman@gmail.com
Alvast bedankt voor de hulp en hele fijne feestdagen gewenst.
Ook ik zou graag een update willen uitvoeren voor de navi 600 naar 900. Of heeft iemand een betere oplossing zoals een goede android variant. Welke niet via de bluetooth verbinding maakt. Ik hoor graag van u
<p style="text-align: center;">Ik doe ook graag mee. Als iemand voor mij de upgrade van navi 600 naar navi 900 heeft ben ik heel gelukkig.</p>