Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb er laatst een irmscher demper onder gehangen, geen lawaai overlast
alleen in combie met trekhaak is het niet zoo handig ben ik vanmorgen achter gekomen.. "als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan" en zoals je het maakt, heb je het..
@DarkNL08 wrote:Ik heb de trekhaak er uiteindelijk maar afgehaald.. gebruik hem nooit, extra gewicht en zat in de weg bij m'n einddemper (irritante metaal geluiden)
en ik zocht er juist 1... maanden lang tekoop gevraagt advertentie gehad op marktplaats 0 reactie dus ik heb maar een nieuwe gekocht..
ja hij zit idd best in de weg met de einddemper
@Mr-T-Opel-Astra-G op die manier werkt het niet.. de beugel van de trekhaak zit precies op de plek 1 van de 2 pijpen van de einddemper
@DarkNL08 wrote:Ik heb de trekhaak er uiteindelijk maar afgehaald.. gebruik hem nooit, extra gewicht en zat in de weg bij m'n einddemper (irritante metaal geluiden)
Heb je hem nog? (is t trouwens voor een coupé? )
De nieuwe uitlaat zit er trouwens onder.. foto's volgen.
Op deze site staat wel opel astra g coupe tussen maar niet 2.2 ofzo, passen alle g coupe uitlaten op alle g coupe modellen?
Heb mijn auto ook laten keuren en daar moet een complete nieuwe uitlaat onder. Katalysator, midden demper en eind demper.
K zat er aan te denken voor de midden demper maar een pijp ertussen te lassen maar ik kan bijna nergens de goede eind dempers en katalysators vinden, weten jullie misschien nog wat?