E eddepet007 Hoort bij de inboedel 8 aug 2010 #42 henri stuur me eens foto van de monza via mail cabrioboy77@home.nl
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 8 aug 2010 #44 zag het net ja mm monza is toch ook geen schande om mee te toeren:hmmz:hmmz
H Hendri Komt hier geregeld 8 aug 2010 #45 Zekers geen schande maar ik heb andere prioriteiten, dus mag hij vertrekken
G Ghanz Forumbewoner 10 aug 2010 #49 hahah ja zo had ik hier vorige week een coupe cabrio... zelfs zonder voor raam. gaaf man
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 aug 2010 #51 ook half jaar of zo een cc cabrio in de schuur had staan maar vondt het niet wat maar ik ben wel blij met mijn schermpjes ben nog aan prakeseren
ook half jaar of zo een cc cabrio in de schuur had staan maar vondt het niet wat maar ik ben wel blij met mijn schermpjes ben nog aan prakeseren
H Hendri Komt hier geregeld 10 aug 2010 #52 prakaseer maar lekker morgen ga ik weer verder met slijpen, kheb der skik an
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 10 aug 2010 #54 prakaseer maar lekker morgen ga ik weer verder met slijpen, kheb der skik an daar zijn cc s voor bedoeld praatje bij het plaatje ook effe aant slijpen geweet van de week
prakaseer maar lekker morgen ga ik weer verder met slijpen, kheb der skik an daar zijn cc s voor bedoeld praatje bij het plaatje ook effe aant slijpen geweet van de week
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 11 aug 2010 #56 moet eerlijk zeggen deze cc was ook kei hard en meeste is ook weer gebruikt kwa balken etc ben er wel achter dat cc s wel minder rot zijn over het algemeen hoe en waarom ??
moet eerlijk zeggen deze cc was ook kei hard en meeste is ook weer gebruikt kwa balken etc ben er wel achter dat cc s wel minder rot zijn over het algemeen hoe en waarom ??
H Hendri Komt hier geregeld 11 aug 2010 #57 cc worden gekoesterd en netjes in de garage gestald, raar maar waar:hmmz
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 11 aug 2010 #58 huh ??? meen je niet zijn toch enkel geproduceerd als zijnde toekomstige donors voor de coupe ? :hmmz:hmmz:hmmz
huh ??? meen je niet zijn toch enkel geproduceerd als zijnde toekomstige donors voor de coupe ? :hmmz:hmmz:hmmz
C CC gek Komt weleens kijken 11 aug 2010 #60 Alleen een ECHTE Manta liefhebber weet OOK de CC te waarderen!!!!!:swear