Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
lol ik zou zeggen, spaar ff door! en kijk voor wat duurders want een setje van 195 of het is wiebel de wabbel op de weg of het veert niet.. ook raken die schokbrekers eerder lek!
Inderdaad, nu 100 of 150 euro meer uitgeven ben je over een half jaar weer vergeten en je rijdt toch met een fijn gevoel in je auto.. Doe je dat niet dan zit je dagelijks in een auto waar je eigenlijk (net) niet tevreden over bent...
Ik heb hier al verschillende discussies gehad over de kwaliteit van de V-maxx sets, altijd met opmerkingen dat het onzin was en dat de sets gewoon goed zijn, bedrijf neemt minder winst, blah, blah, bla
Ik heb hier al verschillende discussies gehad over de kwaliteit van de V-maxx sets, altijd met opmerkingen dat het onzin was en dat de sets gewoon goed zijn, bedrijf neemt minder winst, blah, blah, bla