J JohnC Komt hier geregeld 15 sep 2010 #1 hallo wie kan mij zeggen hoeveel ik met een blitz uit 74 mag trekken. en mag je er gewoon een trekhaak onder zetten. wil graag een blitz en een kar met manta er achter beetje camper van maken kan het meissie ook lekker zitten. en slapen
hallo wie kan mij zeggen hoeveel ik met een blitz uit 74 mag trekken. en mag je er gewoon een trekhaak onder zetten. wil graag een blitz en een kar met manta er achter beetje camper van maken kan het meissie ook lekker zitten. en slapen
C cooperdude Post best veel 12 okt 2010 #2 Die van ons is goedgekeurd voor 3500Kg... Is door vorige eigenaar gebeurt die bij de Opel-oldtimer club zit.
Die van ons is goedgekeurd voor 3500Kg... Is door vorige eigenaar gebeurt die bij de Opel-oldtimer club zit.
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #3 Wij moeten idd ook nog een trekhaak laten monteren, zit nu nog een oud deel vangmuil op:thumbup Groeten nick
Wij moeten idd ook nog een trekhaak laten monteren, zit nu nog een oud deel vangmuil op:thumbup Groeten nick