V vfrmarcel Komt weleens kijken 30 dec 2017 #1 Wie heeft er een vaste trekhaak op zijn tourer zitten icm achtersensoren Ik wil een vaste trekhaak monteren ivm parkeerschade (door andere) maar bij sommige auto's geeft dit problemen omdat de auto de trekhaak ziet als opstakel
Wie heeft er een vaste trekhaak op zijn tourer zitten icm achtersensoren Ik wil een vaste trekhaak monteren ivm parkeerschade (door andere) maar bij sommige auto's geeft dit problemen omdat de auto de trekhaak ziet als opstakel
V vfrmarcel Komt weleens kijken 9 jan 2018 #2 dan laat ik gewoon een vaste monteren ( verschil 150 €)
V vfrmarcel Komt weleens kijken 27 jan 2018 #3 vandaag maar weer zelf gedaan en hij werkt ook nog :good: , sensoren schakelen netjes uit en geen last met een vaste trekhaak wat ze je bij een inbouwcentrum willen laten geloven :tongue-out:
vandaag maar weer zelf gedaan en hij werkt ook nog :good: , sensoren schakelen netjes uit en geen last met een vaste trekhaak wat ze je bij een inbouwcentrum willen laten geloven :tongue-out: