Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tr verlaagd , nu achter nog ietsje verder zakken .......
k heb daar ook mn schroefset gekocht alleen dan wel de goede ben er tot nu toe wel over tespreken meteen even uitgelijnd auto rijd er prima mee k hoop dat je straks de goede hebt succes
k heb daar ook mn schroefset gekocht alleen dan wel de goede ben er tot nu toe wel over tespreken meteen even uitgelijnd auto rijd er prima mee k hoop dat je straks de goede hebt succes
nou de verkeerde is inmiddels opgehaald en heb ook meteen nog een bi xenon setje besteld voor de beurs prijs. opzich wel netjes zit nu alleen nog steeds te wachten op me corsa a schroefset......
kwam door het slechte weer dus ik hoop dat het van de week binnenkomt....
vandaag ook me velgen geschuurd voor de corsa die er meteen onder gaan dan voor 7jx14 met 155/55r14
en achteraan 8x14 met 175/50r14. kan die in elk geval lekker laaaaag.
nou de verkeerde is inmiddels opgehaald en heb ook meteen nog een bi xenon setje besteld voor de beurs prijs. opzich wel netjes zit nu alleen nog steeds te wachten op me corsa a schroefset......
kwam door het slechte weer dus ik hoop dat het van de week binnenkomt....
vandaag ook me velgen geschuurd voor de corsa die er meteen onder gaan dan voor 7jx14 met 155/55r14
en achteraan 8x14 met 175/50r14. kan die in elk geval lekker laaaaag.
nou heb me set binnen , is alleen de versie met blauwe veren.....
staat in de tuv papieren dat deze set voor 30 tot 70 verlaagt en achter 30 tot 60.......
staat op de site dat het 20 tot 120 is voor voor en achter 20 tot 85.....
op de doos staat ta techniks en op de dempers staat "tuning art"
ik volg het allemaal ff niet meer.
meteen weer terug sturen of gewoon proberen om te kijken of hij ver genoeg zakt????
kan zijn dat hij dezelfde set levert onder een andere naam.en andere kleur
das bij v-maxx ook
v-maxx is grijs met gele dempers en rode veren.
maar daarintegen levert v-maxx aan h&r dezelfde set maar dan met grijze dempers.
en de verlaging is wat de tuv opgeeft maar de meeste kunnen lager.alleen mocht er dan een defect aan de demper zijn vervalt de garantie bij te laag rijden:vertag
nou heb me set binnen , is alleen de versie met blauwe veren.....
staat in de tuv papieren dat deze set voor 30 tot 70 verlaagt en achter 30 tot 60.......
staat op de site dat het 20 tot 120 is voor voor en achter 20 tot 85.....
op de doos staat ta techniks en op de dempers staat "tuning art"
ik volg het allemaal ff niet meer.
meteen weer terug sturen of gewoon proberen om te kijken of hij ver genoeg zakt????
kan zijn dat hij dezelfde set levert onder een andere naam.en andere kleur
das bij v-maxx ook
v-maxx is grijs met gele dempers en rode veren.
maar daarintegen levert v-maxx aan h&r dezelfde set maar dan met grijze dempers.
en de verlaging is wat de tuv opgeeft maar de meeste kunnen lager.alleen mocht er dan een defect aan de demper zijn vervalt de garantie bij te laag rijden:vertag
hoi nou napersen kan ik alleen laten doen af fabriek dus ze gaan rechtstreeks van de ene naar de andere fabriek.dus helaas kan ik je daar niet bij helpen.
als je nu een set van een tigra had die zakken af fabriek nog net 1,5 a 2 cm meer.
maar ik heb in het corsa gedeelte wel iets gelezen over iemand die zel wel naderhandnog ergens heeft na laten drukken.misshien heb je daar meer suc6
hoi nou napersen kan ik alleen laten doen af fabriek dus ze gaan rechtstreeks van de ene naar de andere fabriek.dus helaas kan ik je daar niet bij helpen.
als je nu een set van een tigra had die zakken af fabriek nog net 1,5 a 2 cm meer.
maar ik heb in het corsa gedeelte wel iets gelezen over iemand die zel wel naderhandnog ergens heeft na laten drukken.misshien heb je daar meer suc6