G Ghanz Forumbewoner 19 mrt 2012 #41 tja.. welkom is eingelijk alles wel, maar het doel ligt voor ons gewoon bij de oldie`s. en kadett e... ach dat zijn toch ook gewoon oude auto`s
tja.. welkom is eingelijk alles wel, maar het doel ligt voor ons gewoon bij de oldie`s. en kadett e... ach dat zijn toch ook gewoon oude auto`s
A anoniem Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #43 zal mij waarschijnlijk niet lukken, zaterdags komt mij weer beter uit, maar zo zal ieder wel wat hebben
zal mij waarschijnlijk niet lukken, zaterdags komt mij weer beter uit, maar zo zal ieder wel wat hebben
C city power Lid 21 mrt 2012 #44 Zondag 1 juli Past mij beter,ik gooi het in de groep en dan hoor je het wel weer. Ben benieuwd hoe deze rit er uit gaat zien. Voor de liefhebbers is er 8 April a.s. eerst nog de Drenthe rit voor alle oldtimer opels. Voor meer info www.kadett-c-team-drenthe.nl
Zondag 1 juli Past mij beter,ik gooi het in de groep en dan hoor je het wel weer. Ben benieuwd hoe deze rit er uit gaat zien. Voor de liefhebbers is er 8 April a.s. eerst nog de Drenthe rit voor alle oldtimer opels. Voor meer info www.kadett-c-team-drenthe.nl
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 23 mrt 2012 #46 mm,1 juli weet ik niet of dat gaat lukken,jammer.............. Had me een leuke rit geleken.
G Ghanz Forumbewoner 5 jun 2012 #48 het is dan eindelijk rond. meer info HIER vooraf graag een aanmelding! Hans