@grandramp "als je niet beter weet, mis je niks" Inderdaad. De huidige wagen is een verademing in vergelijking met de GLX. Nu, als je niet van te voren weet of hij zal willen sluiten of openen enz.... dan ben je al tevreden als de vervanger dat wel telkens doet. Maar, dit gezegd zijnde ; de opties werken op deze huidige wagen perfect. Geen dodehoeklampjes maar die mis ik totaal niet daar ze bij de GLX eerder uiterst gevaarlijk waren. Net een discobar. Maar wanneer nodig gaven ze dikwijls geen krimp.
Opel zei, ach, de opties zijn goedkoper ..... dan kan er wel wat mis gaan... (dus opties verkopen maar geen garantie dat ze behoorlijk zullen werken, ze vergeten echter dat het een actie was die ze aanboden ten tijde van het autosalon. Kan me niet voorstellen dat wanneer ze later de prijs weer verhogen, de opties dan wel gaan werken zoals moet.) Wel, gelieve dat dan op voorhand te melden, Opel... Dan was ik wel ergens anders geweest. Schermen met kortingen betekent daar blijkbaar rommel verkopen.