Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik bemoei mij nergens mee. Ik vind het alleen erg aardig om te lezen en te concluderen dat ik (weer) gelijk heb. Als je als consument niet door je dealer / importeur wordt 'gehoord', dan beland je vanzelf op een forum. Tel daarbij op het aantal verkochte Grandlands in Nederland en Belgie én het ontbreken van een Belgisch Opel forum (als ik het goed heb), dan is dus hét overgrote deel van de Grandland rijders tevreden over hun autootje.
Een advocaat zou nu wellicht zeggen : 'Ill rest my case".
Kunnen jullie twee (Jopsa en Hans GLX) niet met zijn tweetjes gaan Whatsappen, X'n, berichtjes posten op het forum van dat andere merk, of gewoon naar elkaar mailen? Dat scheelt zoveel non-Opel berichtjes hier op het forum?
Zo'n premiumerk en toch........ wew, jk ben onder de indruk of beter gezegd, ik ben helemaal niet onser insruk. Kreunen en piwpen de veren va. De achterklep al?
Kga fietsen nu.... Even genieten van de nieuwe uitvinding van stellantis, namelijk de gleuf die in het zadel zit (al jaaaaaaren op mijn racefiets aanwezig...., nu pas hebben zij de uitvinding van het jaar. Jaren achter zitten ze....) Wat een klucht die kerels (en jij erbij) :bye: