D didi Post best veel 11 apr 2011 #1 hallo allemaal, ik heb namelijk een "probleempje" met men stuur gewoon standaard stuur met radiobediening, wagen is 2 jaar oud en 41000km. maar mijn stuur begint bovenaan af te gaan (de zwarte rand wordt grijzer) wat kan ik hiertegen doen? of hebben nog mensen dit voor?
hallo allemaal, ik heb namelijk een "probleempje" met men stuur gewoon standaard stuur met radiobediening, wagen is 2 jaar oud en 41000km. maar mijn stuur begint bovenaan af te gaan (de zwarte rand wordt grijzer) wat kan ik hiertegen doen? of hebben nog mensen dit voor?
Q quatsch Komt weleens kijken 11 apr 2011 #2 leer of plastic? ik neem aan dat je vooral voor leer wel producten zult vinden ... plastic mischien ook wel ...
leer of plastic? ik neem aan dat je vooral voor leer wel producten zult vinden ... plastic mischien ook wel ...
Q quatsch Komt weleens kijken 11 apr 2011 #3 leer of plastic? ik neem aan dat je vooral voor leer wel producten zult vinden ... plastic mischien ook wel ...
leer of plastic? ik neem aan dat je vooral voor leer wel producten zult vinden ... plastic mischien ook wel ...
D didi Post best veel 11 apr 2011 #4 ik weet ni echt wa het is, ma echt leer zeker niet het is ook geen sportstuur, dus zal wel plastiek zijn
ik weet ni echt wa het is, ma echt leer zeker niet het is ook geen sportstuur, dus zal wel plastiek zijn
D didi Post best veel 11 apr 2011 #5 ik weet ni echt wa het is, ma echt leer zeker niet het is ook geen sportstuur, dus zal wel plastiek zijn
ik weet ni echt wa het is, ma echt leer zeker niet het is ook geen sportstuur, dus zal wel plastiek zijn