T tuned_tigra Post best veel 19 feb 2010 #982 origineel gepost door Nova_C20xe Hejjjj tuned tigraa:kewlpics:kewlpics hey kerel... was laatst wel koud in almelo he :jerry:jerry
origineel gepost door Nova_C20xe Hejjjj tuned tigraa:kewlpics:kewlpics hey kerel... was laatst wel koud in almelo he :jerry:jerry
T tuned_tigra Post best veel 19 feb 2010 #983 origineel gepost door GlennGSI Wat doet de Tigra trouwens buiten met dat weer ? waren druk in de loods.. haha dus dan staat ie buiten veiliger king:
origineel gepost door GlennGSI Wat doet de Tigra trouwens buiten met dat weer ? waren druk in de loods.. haha dus dan staat ie buiten veiliger king:
T tuned_tigra Post best veel 19 feb 2010 #984 origineel gepost door Jambon Gespot: jij ziet ook alles
J Jambon Post best veel 20 feb 2010 #985 LOL! 'k heb Peter op hyves, en deze pic had hij net geupload, dan zie je dat bij 't aanmelden... En ik zag em meteen staan! :jerry
LOL! 'k heb Peter op hyves, en deze pic had hij net geupload, dan zie je dat bij 't aanmelden... En ik zag em meteen staan! :jerry
T tuned_tigra Post best veel 20 feb 2010 #986 origineel gepost door Jambon LOL! 'k heb Peter op hyves, en deze pic had hij net geupload, dan zie je dat bij 't aanmelden... En ik zag em meteen staan! :jerry king: hoe is het nu met jouw ride dan??
origineel gepost door Jambon LOL! 'k heb Peter op hyves, en deze pic had hij net geupload, dan zie je dat bij 't aanmelden... En ik zag em meteen staan! :jerry king: hoe is het nu met jouw ride dan??
T tuned_tigra Post best veel 19 mrt 2010 #988 origineel gepost door Spacejam zag hem vandaag in de autoweek staan :thumbup thnx man. alleen de tekst erbij klopt ni helemaal
origineel gepost door Spacejam zag hem vandaag in de autoweek staan :thumbup thnx man. alleen de tekst erbij klopt ni helemaal
W wessaa Komt hier geregeld 19 mrt 2010 #989 origineel gepost door tuned_tigra origineel gepost door Spacejam zag hem vandaag in de autoweek staan :thumbup thnx man. alleen de tekst erbij klopt ni helemaal watdan, ben je geen chefkok ? :jerry
origineel gepost door tuned_tigra origineel gepost door Spacejam zag hem vandaag in de autoweek staan :thumbup thnx man. alleen de tekst erbij klopt ni helemaal watdan, ben je geen chefkok ? :jerry
J Japs Komt weleens kijken 18 jul 2012 #991 Fotootjes doen het helaas niet op pagina 38 Zeer groot respect voor het prachtige werk, absoluut veel succes toegewenst met je nieuwe project. Groetjes uit Vaassen
Fotootjes doen het helaas niet op pagina 38 Zeer groot respect voor het prachtige werk, absoluut veel succes toegewenst met je nieuwe project. Groetjes uit Vaassen
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 18 jul 2012 #992 zal vast zijn omdat de laatste post alweer anderhalf jaar oud is
J Japs Komt weleens kijken 18 jul 2012 #993 @DeMeistah wrote:zal vast zijn omdat de laatste post alweer anderhalf jaar oud is Fotos op de paginas daarvoor doen t anders prima king:
@DeMeistah wrote:zal vast zijn omdat de laatste post alweer anderhalf jaar oud is Fotos op de paginas daarvoor doen t anders prima king:
T tuned_tigra Post best veel 23 aug 2012 #994 wow hier ligt echt een laag stof op :wtf Er is veel gebeurd de laatste tijd. De astra is verkocht en we rijden een A3 sportback uit 2006. Deze heeft ook een verbouwing ondergaan. 19 inches en Airlift auto pilot V2 (computergestuurd airride systeem) De tigra heeft alweer wat verbouwingen ondergaan. Enkele voorbeelden. Compleet nieuw front erin Audi S5 neus erop Het hele topic is te volgen op http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/viewtopic.php?f=102&t=8784
wow hier ligt echt een laag stof op :wtf Er is veel gebeurd de laatste tijd. De astra is verkocht en we rijden een A3 sportback uit 2006. Deze heeft ook een verbouwing ondergaan. 19 inches en Airlift auto pilot V2 (computergestuurd airride systeem) De tigra heeft alweer wat verbouwingen ondergaan. Enkele voorbeelden. Compleet nieuw front erin Audi S5 neus erop Het hele topic is te volgen op http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/viewtopic.php?f=102&t=8784
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 23 aug 2012 #996 Holy shit man niet normaal gewoon wat een werk om alles er weer zo uit te laten zien alsof het altijd al zo geweest is :shock:
Holy shit man niet normaal gewoon wat een werk om alles er weer zo uit te laten zien alsof het altijd al zo geweest is :shock:
T tuned_tigra Post best veel 23 aug 2012 #998 bedankt mensen!! we doen ons best :thumb Deze maand helaas weinig aan kunnen doen, maar zodra er weer updates zijn.. plaats ik ze meteen!
bedankt mensen!! we doen ons best :thumb Deze maand helaas weinig aan kunnen doen, maar zodra er weer updates zijn.. plaats ik ze meteen!