S SCORPION Post best veel 14 mrt 2009 #682 idd had ook al zo iets van, klaar?? ziet er tot nu toe goed uit.:thumbup maar zijn dit nou oudere foto`s of is ie nog niet af gebouwd?
idd had ook al zo iets van, klaar?? ziet er tot nu toe goed uit.:thumbup maar zijn dit nou oudere foto`s of is ie nog niet af gebouwd?
T tuned_tigra Post best veel 14 mrt 2009 #683 Ze komen de auto, helemaal opgebouwd, bij mij thuis bezorgen!!! Maandag avond staat hij hier in de loods!:angel
Ze komen de auto, helemaal opgebouwd, bij mij thuis bezorgen!!! Maandag avond staat hij hier in de loods!:angel
R Rbin Post best veel 14 mrt 2009 #685 Die lichten zijn perfect :wors Ze houden de tigra nog goed in stand
T turbootje Loopt hier de deur plat 14 mrt 2009 #686 zou mij benieuwen of die maandag echt klaar is ! you got a lot of patience dude !! :wors :
T tuned_tigra Post best veel 14 mrt 2009 #687 origineel gepost door R°bin Die lichten zijn perfect :wors Ze houden de tigra nog goed in stand thnx man, ik ben er ook zeer tevreden overking:king:
origineel gepost door R°bin Die lichten zijn perfect :wors Ze houden de tigra nog goed in stand thnx man, ik ben er ook zeer tevreden overking:king:
I IMpY Komt hier geregeld 14 mrt 2009 #688 naisse ben benieuwd naar de fotos van maandagavond. groeten Twan
T tuned_tigra Post best veel 15 mrt 2009 #691 origineel gepost door Proosjuh Ziet er super uitking: groetjes thnxking:
J JackM83 Post best veel 15 mrt 2009 #692 Ben zeer benieuwd wanneer die weer in elkaar gezet is . Tot zover echt super . En inderdaad de lichten passen ook bij het model :wors
Ben zeer benieuwd wanneer die weer in elkaar gezet is . Tot zover echt super . En inderdaad de lichten passen ook bij het model :wors
T tuned_tigra Post best veel 15 mrt 2009 #693 origineel gepost door JackM83 Ben zeer benieuwd wanneer die weer in elkaar gezet is . Tot zover echt super . En inderdaad de lichten passen ook bij het model :wors Thnx Jack...
origineel gepost door JackM83 Ben zeer benieuwd wanneer die weer in elkaar gezet is . Tot zover echt super . En inderdaad de lichten passen ook bij het model :wors Thnx Jack...
M MV Komt hier geregeld 16 mrt 2009 #694 wow dat ziet er dik uit:wors die lampen staan niet meer in een peugeot
P peerke1987 Komt hier geregeld 16 mrt 2009 #697 origineel gepost door GSi Fanatics Lijnen kloppen totaal niet meer, errug zonde die achterlichten! Die mening deel ik niet met jou, ik vind het een erg gedurfde ingreep, en naar mijn mening is die goed gelukt!!
origineel gepost door GSi Fanatics Lijnen kloppen totaal niet meer, errug zonde die achterlichten! Die mening deel ik niet met jou, ik vind het een erg gedurfde ingreep, en naar mijn mening is die goed gelukt!!
T tuned_tigra Post best veel 16 mrt 2009 #698 origineel gepost door peerke1987 origineel gepost door GSi Fanatics Lijnen kloppen totaal niet meer, errug zonde die achterlichten! Die mening deel ik niet met jou, ik vind het een erg gedurfde ingreep, en naar mijn mening is die goed gelukt!! thnx.. maar gelukkig.. smaken verschillen..
origineel gepost door peerke1987 origineel gepost door GSi Fanatics Lijnen kloppen totaal niet meer, errug zonde die achterlichten! Die mening deel ik niet met jou, ik vind het een erg gedurfde ingreep, en naar mijn mening is die goed gelukt!! thnx.. maar gelukkig.. smaken verschillen..
T tuned_tigra Post best veel 16 mrt 2009 #699 origineel gepost door M~V wow dat ziet er dik uit:wors die lampen staan niet meer in een peugeot thnx man.. zal wel ff een brief doen naar Opel en Peugeot hahah met de vraag... wat klopt hier niet :jerry:jerry
origineel gepost door M~V wow dat ziet er dik uit:wors die lampen staan niet meer in een peugeot thnx man.. zal wel ff een brief doen naar Opel en Peugeot hahah met de vraag... wat klopt hier niet :jerry:jerry
K Kilat Post best veel 16 mrt 2009 #700 ben benieuwd naar de totaal plaatje:thumbup:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics