T tuned_tigra Post best veel 4 okt 2008 #523 origineel gepost door JimNuman :kewlpics... mooie foto's... zo te zien zo goed als af! Ben benieuwd wat je met de paintjob gaat doen... gr.Jim Lambo orange met extreme color
origineel gepost door JimNuman :kewlpics... mooie foto's... zo te zien zo goed als af! Ben benieuwd wat je met de paintjob gaat doen... gr.Jim Lambo orange met extreme color
T tuned_tigra Post best veel 5 okt 2008 #524 origineel gepost door JimNuman sweet:wors Let the show begin.... suc6 verder! Gr.Jim Thnx man.. ik ga weer snel kijken bij me waggie.. ben nu toch wel heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren..
origineel gepost door JimNuman sweet:wors Let the show begin.... suc6 verder! Gr.Jim Thnx man.. ik ga weer snel kijken bij me waggie.. ben nu toch wel heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren..
T tuned_tigra Post best veel 8 okt 2008 #525 Ik wil graag een andere Turbo erop zetten..omdat deze helaas stuk is.. terwijl hij toch gereviseerd was :fy1 Iemand ideeën? king: zonder dat ik teveel aanpassingen moet doen.
Ik wil graag een andere Turbo erop zetten..omdat deze helaas stuk is.. terwijl hij toch gereviseerd was :fy1 Iemand ideeën? king: zonder dat ik teveel aanpassingen moet doen.
T tuned_tigra Post best veel 8 okt 2008 #528 origineel gepost door Patrick24 Gt2860RS Mooie upgrade moet ik dan me blok uit elkaar halen?? andere krukassen enzz ??
origineel gepost door Patrick24 Gt2860RS Mooie upgrade moet ik dan me blok uit elkaar halen?? andere krukassen enzz ??
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 8 okt 2008 #529 origineel gepost door tuned_tigra origineel gepost door Patrick24 Gt2860RS Mooie upgrade moet ik dan me blok uit elkaar halen?? andere krukassen enzz ?? Scheelt dat je maar 1 krukas hebt Wim :jerry
origineel gepost door tuned_tigra origineel gepost door Patrick24 Gt2860RS Mooie upgrade moet ik dan me blok uit elkaar halen?? andere krukassen enzz ?? Scheelt dat je maar 1 krukas hebt Wim :jerry
T tuned_tigra Post best veel 9 okt 2008 #530 1 nokkenas heb ik.. elke zuiger heeft toch een krukas??:hmmz
P Patrick24 Komt weleens kijken 9 okt 2008 #531 Nee voor de GT2860RS hoeft niet je blok uit elkaar Je hebt 1 krukas en 2 nokkenassen Het enige wat je hoeft te doen is een andere spruitstuk waarop de gt28 op gemonteerd kan worden
Nee voor de GT2860RS hoeft niet je blok uit elkaar Je hebt 1 krukas en 2 nokkenassen Het enige wat je hoeft te doen is een andere spruitstuk waarop de gt28 op gemonteerd kan worden
T tuned_tigra Post best veel 9 okt 2008 #532 origineel gepost door Patrick24 Nee voor de GT2860RS hoeft niet je blok uit elkaar Je hebt 1 krukas en 2 nokkenassen Het enige wat je hoeft te doen is een andere spruitstuk waarop de gt28 op gemonteerd kan worden ja dat bedoelde ik hahah maar das wel heel interessant.. bedankt voor de tip man king:
origineel gepost door Patrick24 Nee voor de GT2860RS hoeft niet je blok uit elkaar Je hebt 1 krukas en 2 nokkenassen Het enige wat je hoeft te doen is een andere spruitstuk waarop de gt28 op gemonteerd kan worden ja dat bedoelde ik hahah maar das wel heel interessant.. bedankt voor de tip man king:
M mayhem Hoort bij de inboedel 9 okt 2008 #533 origineel gepost door tuned_tigra 1 nokkenas heb ik.. elke zuiger heeft toch een krukas??:hmmz elke zuiger heeft een drijfstang
origineel gepost door tuned_tigra 1 nokkenas heb ik.. elke zuiger heeft toch een krukas??:hmmz elke zuiger heeft een drijfstang
T tuned_tigra Post best veel 9 okt 2008 #534 origineel gepost door mayhem origineel gepost door tuned_tigra 1 nokkenas heb ik.. elke zuiger heeft toch een krukas??:hmmz elke zuiger heeft een drijfstang daar was ik mee in de war... thnxking:
origineel gepost door mayhem origineel gepost door tuned_tigra 1 nokkenas heb ik.. elke zuiger heeft toch een krukas??:hmmz elke zuiger heeft een drijfstang daar was ik mee in de war... thnxking:
T tuned_tigra Post best veel 13 okt 2008 #535 vrijdag ga ik weer kijken.. duurt me nu echt te lang..:jerry
F freek corsa Hoort bij de inboedel 13 okt 2008 #537 Haal dan direct die foei lelijke velgen eronder vandaan
T tuned_tigra Post best veel 14 okt 2008 #538 origineel gepost door wessaa HIJ IS KLAAR! TIGRA TURBO TWIN TOP HAHAHAH wanneer ben jij daar geweest dan? :jerry
origineel gepost door wessaa HIJ IS KLAAR! TIGRA TURBO TWIN TOP HAHAHAH wanneer ben jij daar geweest dan? :jerry
T tuned_tigra Post best veel 17 okt 2008 #539 Daar zijn ze dan... de lang verwachte foto's Het gaat de goede kant op.. de achterkant is helemaal klaar.. De neus gaat ook voorspoedig.. De motorkap is helemaal overnieuw gedaan want al het plamuur etc had niet gehecht aan de kap :wtf De schermen zijn een mooi stuk na buiten gekomen! Dus kan ie straks maximaal zakken Volgende week ga ik de radiateur brengen zodat de voorbumper verder aangepast kan worden.. ik ben helemaal verliefd op die achterkant geworden.. ziet er super strak uit!!
Daar zijn ze dan... de lang verwachte foto's Het gaat de goede kant op.. de achterkant is helemaal klaar.. De neus gaat ook voorspoedig.. De motorkap is helemaal overnieuw gedaan want al het plamuur etc had niet gehecht aan de kap :wtf De schermen zijn een mooi stuk na buiten gekomen! Dus kan ie straks maximaal zakken Volgende week ga ik de radiateur brengen zodat de voorbumper verder aangepast kan worden.. ik ben helemaal verliefd op die achterkant geworden.. ziet er super strak uit!!
V voederbiet Loopt hier de deur plat 17 okt 2008 #540 wajaaaaaa pur em maar in de vorm:jerry:jerry:jerry