T tuned_tigra Post best veel 15 sep 2008 #484 de rechterkant is strak.. de achterkant is voor 80% strak. nu zijn ze druk met de andere kant en gaan deze week met de neus beginnen..
de rechterkant is strak.. de achterkant is voor 80% strak. nu zijn ze druk met de andere kant en gaan deze week met de neus beginnen..
S struikie Lid 15 sep 2008 #488 Heb je al een keer een doos saucijzenbroodjes gebracht? is goed voor de motivatie Gaat goed komen zo te zien :agent
Heb je al een keer een doos saucijzenbroodjes gebracht? is goed voor de motivatie Gaat goed komen zo te zien :agent
P peerke1987 Komt hier geregeld 15 sep 2008 #489 Werd ook wel tijd niet! Dat kan zeker sneller! Inderdaad wekelijks pak saucijzenbroodjes brengen hahahaha:wors Maar word wel een geile tig
Werd ook wel tijd niet! Dat kan zeker sneller! Inderdaad wekelijks pak saucijzenbroodjes brengen hahahaha:wors Maar word wel een geile tig
T tuned_tigra Post best veel 15 sep 2008 #490 dan zijn ze alleen maar aant eten.. dus dan word er helemaal niks meer gedaan haha
I IMpY Komt hier geregeld 16 sep 2008 #491 Wordt een vette bak zo mah vind t wel lang duren als k eerlijk mag zijn? of drukt het zo je kosten? (heb je wat kunnen regelen ofwat?) groeten Twan
Wordt een vette bak zo mah vind t wel lang duren als k eerlijk mag zijn? of drukt het zo je kosten? (heb je wat kunnen regelen ofwat?) groeten Twan
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 16 sep 2008 #492 ziet er goed it wim!!!!!!! ben benieuwd naar het eind resultaat
P peerke1987 Komt hier geregeld 16 sep 2008 #493 origineel gepost door IMpY Wordt een vette bak zo mah vind t wel lang duren als k eerlijk mag zijn? of drukt het zo je kosten? (heb je wat kunnen regelen ofwat?) groeten Twan Ik sluit me bij Twan aan
origineel gepost door IMpY Wordt een vette bak zo mah vind t wel lang duren als k eerlijk mag zijn? of drukt het zo je kosten? (heb je wat kunnen regelen ofwat?) groeten Twan Ik sluit me bij Twan aan
T tuned_tigra Post best veel 17 sep 2008 #494 we zullen zien..ik heb geen benul van hoe lang het nog gaat duren.. Kan er ook niet echt wakker van liggen..ben er toch 3.5jaar mee bezig..dus zal er ni minder om slapen..haha
we zullen zien..ik heb geen benul van hoe lang het nog gaat duren.. Kan er ook niet echt wakker van liggen..ben er toch 3.5jaar mee bezig..dus zal er ni minder om slapen..haha
D Dirk Post best veel 22 sep 2008 #497 Ik zie nog wel een paar kleine verschillen, maar het zou inderdaad best eens kunnen.
T Tyrese Komt weleens kijken 22 sep 2008 #498 booskijker nummerplaat voorkant zijknipperlichten even 3 verschillen
I IMpY Komt hier geregeld 22 sep 2008 #499 origineel gepost door Dirk Ik zie nog wel een paar kleine verschillen, maar het zou inderdaad best eens kunnen. een tweeling heeft ook altijd een paar kleine verschillen eh :jerry groeten Twan
origineel gepost door Dirk Ik zie nog wel een paar kleine verschillen, maar het zou inderdaad best eens kunnen. een tweeling heeft ook altijd een paar kleine verschillen eh :jerry groeten Twan