Het is opgelost!!! Wat bleek het nou allemaal te zijn? Een simpel stelschroefje... Willem, mag ik je enorm bedanken voor het meedenken?!! Zonder jouw advies en ervaring had k hier nooit achter gekomen ben ik bang. Tenzij ik misschien een ander gasklephuis compleet over had gezet, maar dat had dan stom toeval geweest als die meteen goed zou staan.
Ik heb 'm zo ver mogelijk terug gedraaid dat hij net niet los staat. Eenmaal gestart bleef hij op 1000 toeren, mar direct veel stabieler. Eenmaal een beetje op temperatuur zakte hij mooi naar iets boven de 700 toeren en het lampje bleef uit. Hij heeft sinds de revisie niet echt onder de 1000 toeren gelopen, daarvoor is het me niet echt opgevallen eigenlijk. Ik blijf het vreemd vinden dat dit nu ineens opspeelt, ik heb de hele inlaat in tact gehouden, laat staan wat aan veranderd.
Anyways, tipje voor de volgende die met zoiets komt te zitten. Ik ben echt goed geholpen met een forum als deze, doordat het zo'n groot forum is (en er een berg Opels rondrijden) is de kans veel groter dat je mensen met veel kennis treft! Nogmaals, Willem en iedereen bedankt voor het meedenken! Ik hoop er nu nog een tijd plezier van te hebben...