Ik kijk wel even wat ik tegen kom op Marktplaats of bij mij in de buurt. Misschien een mogelijkheid om de huidige computer aan een testje te onderwerpen mocht de zoektocht tot niets uitlopen? Wat betreft de vacuummeter, zou dat een idee zijn? Of zijn er hulpmiddelen voor m je systeem te testen op lekkage? Als ik er voor langs de dealer of een garage moet rijden is dat zo, als ik maar kan dingen kan uitsluiten op een gegeven moment, ik blijf nu maar gissen naar wat het allemala kan zijn en voel er bar weinig voor om onnodig spullen te kopen als het misschien allemaal niet nodig is...
Net even naar de draadjes gekeken en ze zien er op het eerste gezicht goed uit, de kleuren komen iig wel overeen met de schema's die ik heb gevonden. Het was al donker dus verder zoeken had even geen nut. Misschien heeft een van ons wel een draadje beschadigd met de boel lostrekken bij het vervangen van de koppakking, er zijn ook 2 slangetjes gesneuveld, dus ik kijk nergens van op met spullen die al aardig op leeftijd zijn.