T tolunay Komt weleens kijken 3 feb 2013 #21 Welkom op het forum ! Wat een gaaf uitziende Kadett :jerry :jerry
M midnight black Hoort bij de inboedel 3 feb 2013 #22 hmm zolang je die Kadett hebt (schitterende auto) is het je vergeven om een BMW te rijden (Zijn ook hele mooie auto's) :thumbup
hmm zolang je die Kadett hebt (schitterende auto) is het je vergeven om een BMW te rijden (Zijn ook hele mooie auto's) :thumbup
S stoeprande racer Lid 3 feb 2013 #23 dank je wel... toch fijn dat jullie het begrijpen.. :wors mijn liefde voor kadettjes blijft bestaan.. maar beste midnight black.... je hebt de bmw al verschilende keren kunnen zien.. mijn vrouw haar ouderlijke huis is achter jouw.. en p.s. de kadett ook die staat er in de zomer ook regelmatig...
dank je wel... toch fijn dat jullie het begrijpen.. :wors mijn liefde voor kadettjes blijft bestaan.. maar beste midnight black.... je hebt de bmw al verschilende keren kunnen zien.. mijn vrouw haar ouderlijke huis is achter jouw.. en p.s. de kadett ook die staat er in de zomer ook regelmatig...
S stoeprande racer Lid 3 mrt 2013 #24 update.. eventjes een update... gte tellers ingebouwd. nu alleen nog de oliedruksensor zien te bemachtingen teller tot 200 en toerenteller.. alleen nu nog de juiste wartel wie o wie heeft deze voor mijn.. en verstelbare panhardstang... ook de moeter een paar kleurtjes gegeven... maar zit te wachten tot mijjn dellorto's klaar zijn van de revisie. dan kunnen we weer verder..
update.. eventjes een update... gte tellers ingebouwd. nu alleen nog de oliedruksensor zien te bemachtingen teller tot 200 en toerenteller.. alleen nu nog de juiste wartel wie o wie heeft deze voor mijn.. en verstelbare panhardstang... ook de moeter een paar kleurtjes gegeven... maar zit te wachten tot mijjn dellorto's klaar zijn van de revisie. dan kunnen we weer verder..
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 4 mrt 2013 #25 mooie kadett maar met die dellorto,s gaat ie niet fijner rijden :thumb
H hillclimber16V Komt hier geregeld 4 mrt 2013 #26 Ik kocht over en week net dezelfde coupé van 76 Mooi voorbeeld om naar te kijken. Once you go coupé ,you Always go back!!
Ik kocht over en week net dezelfde coupé van 76 Mooi voorbeeld om naar te kijken. Once you go coupé ,you Always go back!!