Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi, ik ben nieuw hier maar wilde toch alvast even mijn foto's van mijn astra g station plaatsen.
Heb je een afneembare trekhaak, of is dit een vaste? Ik zou het zelf mooier vinden als de trekhaak er niet standaard opzit. desalniettemin vind ik het zeker een strakke bak .
Is die 60-60mm verlaagt?:hmmz Lijkt een beetje op mijn 40-40mm verlaging. Dus weet je zeker dat het -60 is? Zoek namelijk een foto van een station met -60mm om te kijken hoe het staat.
Vraagje waar zijn die laatste 3 foto s gemaakt:hmmz
grt [/quote]
Ik post nu vanaf een ander account, aangezien ik het wachtwoord & wachtwoord van email niet meer weet
Die laatste drie foto's zijn afgelopen zomer gemaakt in Duitsland. In de Hunsrück. Ik weet zo niet bij welk stad/dorp dit is, maar bovenop deze heuvel is een restaurant en een oude ruïne (waar ook een klein tijdelijk podium was geplaatst).
Ik heb even sattelietbeelden op googlemaps bekeken, en volgens mij was het in Kirn, staatnaam : kyrburg.