Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn ouders hadden eerst een F-station van '97. En ook hierin waren de achterspeakers beduidend minder als voorin. Achter had eigenlijk alleen een 'redelijk' middengebied, terwijl voor ook wel laag uit kwam.
Net even rechts voor de deur paneel eraf gehad. Ik heb blijkbaar de speaker opgeblazen (zal wel in de loop der tijd licht verteerd zijn) de woofer flap is bijne compleet afgescheurd. dus zal op zoek moeten naar een nieuw setje.
Weet niet waar je vandaan komt Fonzy, maar sloop net een Astra station. Mag je van mij die speakers er wel uit komen halen. Anders gaan ze toch mee de pers in.
Nee dan ga ik toch maar gelijk voor een beter setje als de originele als ik dan toch de deur panelen eraf moet slopen. Heb je wel een tweeter liggen die nog werkt? volgens mij is de rechter bij mij kapot.
Nou ik ga opzoek naar een beetje standaard speakers maar zie door de bomen het bos niet meer.
Heeft een van jullie de front speakers ooit vervangen? zo ja welk merk hebben jullie er inzitten en waar moet ik op letten bij de diameter is dat de woofer diameter of moet ik naar de inbouw diameter kijken? Ik heb in iedergeval wel (volgens mij) de juiste speakerringen gevonden: http://www.carsystemshop.nl/product...l&osCsid=aa1e88b33be8a1fa95e1b84a3982fa45
De ringen die kloppen dus die heb je dan alvast. Mar nu je toch alles gaat loshalen en je gezegd hebt dat 1 tweeter kapot is zou ik toch voor een leuk compo setje gaan.
Ik dacht eigenlijk ik neem een 2weg systeem en nieuwe tweeters.
Ik heb iig speakers gevonden die ik van een vriend van me kan overnemen.
Nog even een ander vraagje. Als ik de speakers in de achterklep wil vervangen heb ik dan ook dezelfde speaker ringen nodig als voor? zijn daar speakers voor die alleen maar de lage tonen produceren? (1 weg?)
Vooral achter, ik heb voor en achter nieuwe speakers in mijn astra f station.
Je hebt achter maar iets van 5,5 cm diepte, daat past een gewone speaker niet in. Meestal hebben ze ook een gedeelte met "ondiepe speakers"op zo'n sites.
De voorzijde weet ik niet zeker of ik daar nou ondiepe of normale ingezet heb. Het is gewoon een composetje. Ik weet wel dat het raam er heel dicht bij in de buurt komt als dat naar onder is.