G Giannii Lid 30 jul 2012 #1 Weet er iemand waar ik mijn auto/velgen kan laten spuiten tegen een goede prijs/kwaliteit? Ik woon in west-vlaanderen, dus liefst een plaats in de provincie. Wat denken jullie van PLASTI DIP of heeft er iemand hier ervaring mee?
Weet er iemand waar ik mijn auto/velgen kan laten spuiten tegen een goede prijs/kwaliteit? Ik woon in west-vlaanderen, dus liefst een plaats in de provincie. Wat denken jullie van PLASTI DIP of heeft er iemand hier ervaring mee?
R RISL Forumbewoner 30 jul 2012 #2 Dion87 even pm'en, die heeft zijn velgen ook met plastidip behandeld.
G Giannii Lid 30 jul 2012 #3 @RISL wrote:Dion87 even pm'en, die heeft zijn velgen ook met plastidip behandeld. Dit zal ik direct eens doen, alvast bedankt.
@RISL wrote:Dion87 even pm'en, die heeft zijn velgen ook met plastidip behandeld. Dit zal ik direct eens doen, alvast bedankt.
S suurtje Komt weleens kijken 30 jul 2012 #4 Heb het laatst nog gedaan met een maatje van me op z'n vectra c is makkelijk zelf te doen en ziet er goed uit
Heb het laatst nog gedaan met een maatje van me op z'n vectra c is makkelijk zelf te doen en ziet er goed uit
G Giannii Lid 31 jul 2012 #5 @suurtje wrote:Heb het laatst nog gedaan met een maatje van me op z'n vectra c is makkelijk zelf te doen en ziet er goed uit Waar heeft u deze besteld en hoeveel liter?
@suurtje wrote:Heb het laatst nog gedaan met een maatje van me op z'n vectra c is makkelijk zelf te doen en ziet er goed uit Waar heeft u deze besteld en hoeveel liter?