B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 3 mei 2015 #162 Ik zou zeggen neem eens foto's van alles. Heel je deur binnenkant en de kabelboom, dan kunnen we je misschien helpen
Ik zou zeggen neem eens foto's van alles. Heel je deur binnenkant en de kabelboom, dan kunnen we je misschien helpen
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 4 mei 2015 #167 Kan iemand mij vertellen hoe je ze met de op-com moet activeren stapsgewijs
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 4 mei 2015 #170 Kan iemand mij vertellen hoe je ze met de op-com moet activeren stapsgewijs
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 5 mei 2015 #171 Zoals eerder aangegeven, niet doen met opcom want je maakt je module kapot, beter met een tech 2 doen.
Zoals eerder aangegeven, niet doen met opcom want je maakt je module kapot, beter met een tech 2 doen.
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 5 mei 2015 #173 Ik ga er binnenkort weer mee aan de gang nu even druk met werk. Jullie horen nog
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 5 mei 2015 #174 Zoals eerder aangegeven, niet doen met opcom want je maakt je module kapot, beter met een tech 2 doen.
Zoals eerder aangegeven, niet doen met opcom want je maakt je module kapot, beter met een tech 2 doen.
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 5 mei 2015 #175 Ik ga er binnenkort weer mee aan de gang nu even druk met werk. Jullie horen nog
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 mei 2015 #176 Heb ze ook met de op-com geactiveerd, doen het al drie jaar zonder problemen.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 mei 2015 #177 Heb ze ook met de op-com geactiveerd, doen het al drie jaar zonder problemen.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 6 mei 2015 #180 Ja daar vraag je mij wat, het is al drie jaar terug en wij waren ook wel even aan het zoeken! Ik gebruik die op-com messchien drie keer per jaar, ik weet alleen dat het kan zonder problemen. Als je het menu gevonden hebt is het een fluitje van een cent, succes! :thumb
Ja daar vraag je mij wat, het is al drie jaar terug en wij waren ook wel even aan het zoeken! Ik gebruik die op-com messchien drie keer per jaar, ik weet alleen dat het kan zonder problemen. Als je het menu gevonden hebt is het een fluitje van een cent, succes! :thumb