@ Miraltje
Als dit softwarematig mogelijk is zonder er iets in of bij te steken vind ik het toch aardig bij het originele komen.
Het is toch mogelijk ( dat denk ik tenmiste ) dat bepaalde functies misschien aan of uit geschakeld zijn in verband met bepaalde wetgeving per land.
En dat een dealer het dan niet met de Tech2 zou kunnen aanpassen daar heb ik ook zo af en toe mijn bedenkingen bij hoor.
Ik lees hier vaak zat dat de dealer volhoud dat iets onmogelijk is, het gewoon niet willen of mogen doen van baas Opel.
Ik was bij 2 dealers geweest met de vraag of het mogelijk was achteraf een UHP4 in te bouwen bij allebei het zelfde antwoord gaat niet. Terwijl het nu via het forum binnen een uur wellicht niet via de originele weg is gedaan maar wel op de originele manier zoals af fabriek funcioneert.
-offtopic
Misschien vergis ik me hoor, maar je heb nu in totaal 2 maal op een topic van mij gereageerd en dit is nu de al 2e keer dat ik het gevoel krijg dat het antwoord misschien wel negatief bedoeld zou kunnen zijn. Dit Forum is toch om elkaar te helpen en niet te bekritiseren.
Jan