X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #1 http://www.dichtbij.nl/rotterdam-centrum-noord/112/artikel/2624879/automobiliste-ramt-autos-op-kleiweg.aspx
http://www.dichtbij.nl/rotterdam-centrum-noord/112/artikel/2624879/automobiliste-ramt-autos-op-kleiweg.aspx
A Aapje Hoort bij de inboedel 13 feb 2013 #3 Gelukkig stond je er niet tussen moet je maar denken... Blikschade valt te vergoeden...
X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #4 Dealer laat vandaag weten of die wordt afgeschreven of gerepareerd... Schade aan de achter/voorkant was wel enorm
Dealer laat vandaag weten of die wordt afgeschreven of gerepareerd... Schade aan de achter/voorkant was wel enorm
S Silver Loopt hier de deur plat 13 feb 2013 #5 Aaaiiii, zwaar klote dit. gelukkig kon de dader niet verder rijden, je kan nu iiig schade gaan verhalen. succes ermee.
Aaaiiii, zwaar klote dit. gelukkig kon de dader niet verder rijden, je kan nu iiig schade gaan verhalen. succes ermee.
G gijzbed-opc Komt weleens kijken 13 feb 2013 #8 :hmmz Dat is ff zonde zeg!! Hoop voor je dat alles word gerepareerd.!! Sterkte!
X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #11 Ik heb de moeite genomen om zelf maar de dealer te bellen en helaas was de schadeafdeling om half 5 al naar huis... Gelukkig woon ik er 500m vandaan en ga ik er morgen langs. Ik hou jullie op de hoogte
Ik heb de moeite genomen om zelf maar de dealer te bellen en helaas was de schadeafdeling om half 5 al naar huis... Gelukkig woon ik er 500m vandaan en ga ik er morgen langs. Ik hou jullie op de hoogte
W wagnas Loopt hier de deur plat 13 feb 2013 #12 Succes met de schadeafwikkeling. Je moet blij zijn natuurlijk dat je niet in de auto zat ten tijde van ongeval.
Succes met de schadeafwikkeling. Je moet blij zijn natuurlijk dat je niet in de auto zat ten tijde van ongeval.
X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #13 Jah ben ik natuurlijk blij om, maar toch. Had die auto bijna 3 weken en dan gebeurt er dit . Arghh
D djplan Post best veel 13 feb 2013 #15 heb je nog wat meer fotos van de schade zelf ? ik vraag me wel af hoe groot de schade ervan is veel sterkte met je auto ik weet hoe het voelt !
heb je nog wat meer fotos van de schade zelf ? ik vraag me wel af hoe groot de schade ervan is veel sterkte met je auto ik weet hoe het voelt !
X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #16 Heb zelf maar 2 fotos kunnen nemen aangezien mijn telefoon leeg was , maar dit zijn ze
C CORSA BB Komt weleens kijken 13 feb 2013 #17 ja die is wel los... zonde. suk6 met de afwikkeling. BB king:
X XpLoD Komt weleens kijken 13 feb 2013 #18 Hoop niet dat die total loss is . Anders moet ik naar een andere op zoek en geloof me je hebt er niet zoveel !!!
Hoop niet dat die total loss is . Anders moet ik naar een andere op zoek en geloof me je hebt er niet zoveel !!!
P Pastra Loopt hier de deur plat 13 feb 2013 #19 Dat is klote! Er is 1 groot voordeel aan een OPC, die zijn vrij waardevast ten opzichte van een 'standaard' H. Hopelijk wordt de OPC niet alsnog totall loss verklaart, en kun je na de reparatie weer lekker verder sturen! Gr. Pastra
Dat is klote! Er is 1 groot voordeel aan een OPC, die zijn vrij waardevast ten opzichte van een 'standaard' H. Hopelijk wordt de OPC niet alsnog totall loss verklaart, en kun je na de reparatie weer lekker verder sturen! Gr. Pastra
M midnight black Hoort bij de inboedel 13 feb 2013 #20 Oeps, dat is klote...hopelijk heb je een meedenkende garage en een meewerkende verzekering.