Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had eerst gewone ledjes (wit) en die zijn 4x kapot gegaan, dat wil zeggen ze gingen na een tijdje knipperen en hielden er vervolgens helemaal mee op.
De witte SMD ledjes die ik nu heb zijn fantastisch! Super fel, mooi helder wit en gaan niet kapot!!
@opel-motorsport wrote:op de deurschakelaar als ik er morgen aan denk zal ik wel eens een foto maken hoe het er in het donker uitziet als de deuren open gaan
Ben benieuwd! king:
@DarkNL08 wrote:Ik had eerst gewone ledjes (wit) en die zijn 4x kapot gegaan, dat wil zeggen ze gingen na een tijdje knipperen en hielden er vervolgens helemaal mee op.
De witte SMD ledjes die ik nu heb zijn fantastisch! Super fel, mooi helder wit en gaan niet kapot!!
Mijn ledje bij de benzine meter begint nu ook te knipperen, en gaat soms uit. Dus word tijd voor vervanging.
Wat voor leds gaan er eigenlijk in het lichtschakelaar kastje en de verwarmings knoppen?
@Mitta wrote:@opel-motorsport wrote:op de deurschakelaar als ik er morgen aan denk zal ik wel eens een foto maken hoe het er in het donker uitziet als de deuren open gaan
Ben benieuwd! king:
@DarkNL08 wrote:Ik had eerst gewone ledjes (wit) en die zijn 4x kapot gegaan, dat wil zeggen ze gingen na een tijdje knipperen en hielden er vervolgens helemaal mee op.
Mijn ledje bij de benzine meter begint nu ook te knipperen, en gaat soms uit. Dus word tijd voor vervanging.
Wat voor leds gaan er eigenlijk in het lichtschakelaar kastje en de verwarmings knoppen?
Kan ook met smd led's heb ik ook zelf ingebouwd. maar bovenin de lichtschakelaar moet je een printje maken