S Silence Post best veel 8 okt 2013 #1 ik zou graag de inslagen van de bumper zwart willen hebben en ook de kentekenuitsparing en de roosters in de bumper. is er iemand die dit voor mij wil doen ? bij deze een foto om te shoppen
ik zou graag de inslagen van de bumper zwart willen hebben en ook de kentekenuitsparing en de roosters in de bumper. is er iemand die dit voor mij wil doen ? bij deze een foto om te shoppen
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 9 okt 2013 #2 Nice :jerry Ik vind het juist bij het geheel passen :thumb
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 9 okt 2013 #9 Zoo dan die coupe is MAAAAD, heerlijke die zwarte details. Shyt is Bad ass tho :wub
D dion87 Hoort bij de inboedel 9 okt 2013 #10 @DMLB ceo wrote:Zoo dan die coupe is MAAAAD, heerlijke die zwarte details. Shyt is Bad ass tho :wub ja ik heb me folie al thuis liggen :jerry ga eerst me chrome achterstrip nog doen, me dak, en als ik wat overhou et middenstuk bij het kenteken. vind het bij de mistlampen net iets TE
@DMLB ceo wrote:Zoo dan die coupe is MAAAAD, heerlijke die zwarte details. Shyt is Bad ass tho :wub ja ik heb me folie al thuis liggen :jerry ga eerst me chrome achterstrip nog doen, me dak, en als ik wat overhou et middenstuk bij het kenteken. vind het bij de mistlampen net iets TE
D dion87 Hoort bij de inboedel 9 okt 2013 #11 tja et liefst snij ik het middendeel eruit en klap ik er een EVO intercooler achter van 10cm dik maar voor nu is het nog niet nodig :jerry
tja et liefst snij ik het middendeel eruit en klap ik er een EVO intercooler achter van 10cm dik maar voor nu is het nog niet nodig :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 9 okt 2013 #12 hahahahahahha, wat een uitspraak weer. Geniaal!! :jerry
S Silence Post best veel 9 okt 2013 #13 Verry nice!!!! Dat is precies wat ik bedoel, staat inderdaad erg goed.
J jurgen boes Post best veel 14 okt 2013 #14 niet netjes maar even voor ht idee.. en een beetje verlaagt trouwens
S Silence Post best veel 21 okt 2013 #16 Zou iemand voor mij nog een sjopje willen maken? 1 met de spiegels en adapters/houders in kleur van de auto 1 met de spiegels in kleur van de auto en de adapters/houders zwart
Zou iemand voor mij nog een sjopje willen maken? 1 met de spiegels en adapters/houders in kleur van de auto 1 met de spiegels in kleur van de auto en de adapters/houders zwart
S Silence Post best veel 22 okt 2013 #18 Toppie bedankt nu heb ik een beetje een idee hoe het eruit ziet.