Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je de ast op 30mm? Ik heb ook behoorlijk wat drempels maar door de kneiter harde afstelling heb ik 'm toch op 40 voor en 35 achter gezet zonder problemen :afro
Die snowflakes hoe mooi ik zo ook vind, blijf er toch huiverig voor. Ze zijn zo zacht als boter :hmmz
Ja sta op -30 wil ook niet meer lager. Rij hier met rustig rijden me bumper er haast al af. Heb de dempers nu voor op 4 achter op 5 staan. Ben wel super tevreden. Wat een heerlijke set. Zeker in combi met de pu
TurboLijm met vulstof, daarmee kan je een dikker laagje er overheen maken, dit houd zeker, liep geregeld de knipperlicht van mijn motor er af met de poort indraaien, na dit (oke het ziet er wat minder uit) toegepast te hebben, is me dat niet meer gebeurt :angel
Vandaag een afneembare sjorknop gemonteerd. Het is even werk maar dan heb je ook wat. Morgen de bekleding weer terug bouwen. En foto's maken. Was ik vandaag vergeten.
Van het weekend de auto even verwend met nieuwe olie + filter. En tevens het benzine filter laten vervangen. Ook viel me op dat er 2 koelslangen erg slecht waren en begonnen te lekken.