Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
denk dat ik dan ook voor de spuitbus ga, andere set is losse verf wat je moet aanlengen met verharder !
wel handig als alle klauwen naast de auto liggen ( geld ook voor poeder coaten ) maar niet als de klauwen op de auto blijven, is de rest van de verf al hard voordat je bij de volgende klauw bent
Vandaag gebeld door KC performance . Ze hebben me AST set binnen. Aangezien ik het de aankomende tijd erg druk heb nu een afspraak gemaakt voor 11-4. Ben zeer benieuwd Hoe het gaat worden.
Vandaag bij kcperformance geweest. Voorste draagarmen vv de rubbers zijn vv voor pu. Ook de ast fine getuned. En de snowflakes waren terug van de doctor. 3 waren gescheurd en zijn gelast. 2 waren lichtjes krom en zijn gericht. Helaas bleek na montage 1 te lekken op de las. Dus heb nu 1 saab wiel voor een paar dagen. Verder zelf nog wat kleine mods kunnen doen. De remlichten zitten bij een signum in de bovenste positie. Doordat ik automaat rij en dus voor een stoplicht nogal eens lang op de rem sta waren van me oude achterlicht units de glazen wat gesmolten. Heb nu het remlicht 1 positie omlaag gedaan. Deze zijn ook nog een groter en duidelijker. 1 van de forum leden hier kwam nog langs om te informeren voor een onderstel mod en had voor mij een paar donkere koplampen mee genomen. Dus binnenkort heb ik geen Chrome koplampen meer. Als laatste een paar kleine stickers geplaatst.